Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Opgelet, Model S gestolen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zie de toegevoegde waarde zeker wel. Eigenlijk is het precies wat al in de sleutel had moeten zitten. Pincode kan makkelijk een keer zijn afgekeken. € 160,- is veel als je kijkt naar de hardware die je ervoor krijgt doch een schijntje wat je graag betaald had om al het gedonder te voorkomen als je auto ineens verdwenen is. Ik kan me voorstellen dat verzekeraars dit gaan verplichten of premiekorting geven als je ze gaat gebruiken. Kan me ook voorstellen dat een verzekeraar ze voor als hun Tesla klanten koopt en uitdeelt.
Ik heb ‘m voor de MS aangeschaft en werkt zoals beloofd. Helaas kun je op de website alleen aangeven dat je een Tesla hebt, en bleek de opgestuurde versie voor een MX, niet voor een MS, welke een kleinere (CR2032) batterij heeft. Omdat ik toch in de buurt van Nuenen moest zijn, daar maar even langsgereden. Zeer vriendelijk geholpen. Medewerker wist ook te vertellen dat ze ondertussen door verzekeraars benaderd zijn...
 
  • Like
  • Informative
Reactions: SofaSogo and Gaston
Waarom geen aluminiumfolie of speciale zakjes die ervoor in de handel zijn? Ik gebruik beiden. Wel voor mijn M3, maar voor de MS fobs en (reserve) keys ook functioneel.
Een koekblik....op een helling? Da's een schuine bak. Niet erg effectief voor een lach-effect; zelfs niet als je 'm door het raam wilt gooien.

US $0.74 34% OFF|1Pcs Car key Bag Car Fob Signal Blocker Faraday Bag Signal Blocking Bag Shielding Pouch Wallet Case For Privacy Protection-in Key Case for Car from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com | Alibaba Group