Ik heb voor de lol eens gebeld naar het nummer van mijn kortstbijzijnde SeC en naar het algemene nummer van Tesla.
Optie 1 van het SeC nummer is: pechhulp.
Optie 2 is verkoop.
Voor service wordt verwezen naar de app.
Voor andere vragen wordt verwezen naar de website, nl tesla.com/support. Daar staat inderdaad onderaan een dikke knop "neem contact met ons op" Als je daarop klikt, krijg je allerlei contactmogelijkheden, en een formulier dat je kan invullen.
Daar staat ook het lokale nummer van de klantenondersteuning, wat ook het nummer is dat in je auto zit om te bellen bij assistentie.
Optie 1: van dat nummer: pechhulp
Optie 2: assistentie over voertuigfuncties. Dat is de optie die je kiest als je wifi traag gaat.
Optie 3: problemen bij het superchargen. Dat is de optie die je kiest als je supercharger traag is of niet wil laden.
Dat zijn dus de mogelijkheden dat mensen wél met iemand van Tesla bellen. Je moet daarvoor wel eerst door de aangeboden menuopties luisteren.