Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schade topic

This site may earn commission on affiliate links.
View attachment 500898
Update: Holy F*ck...Niet alleen mag niet zomaar elk schadebedrijf iets doen aan een Tesla, maar ALS ze al iets mogen doen, dan moet het ook direct 'goed'...Denk dat bij ieder ander merk dit een gevalletje uitdeuken, bijwerken en spuiten maar zou zijn geweest, maar nee, er moet gewoon een heel nieuw achterpaneel in! De ABS vestiging waar ik van de Leasmij naar toe moest, kon niet aangeven of dat dan vanaf de B-stijl is, dat hoor ik nog van de ABS vestiging die dit mag doen....
Sorry, maar van wie mag dat niet?
 
Even hier mijn lof aan Carrozzeria De Buck posten. Had al een paar dagen de melding dat de parkeerhulp het niet doet.
Omdat ik opzag tegen een lange wachttijd bij Tesla, even gebeld naar De Buck. Ze hadden ooit schade aan de bumper hersteld waarvan ook een sensor kapot was.
Ik mocht zonder afspraak langs gaan.
Wagen binnen gereden, bumper gedemonteerd, sensor hersteld (andere dan diegene die ze eerder hersteld hadden). Half uur later weer buiten. Ook nog de melding van de ruitenwisservloeistof gezien en ook nog bijgevuld.
Goodwill.
Heel opgelucht.prima service.
Btw.: de mekanieker kon met zijn vinger voelen welke sensor er niet werkte. Hij zou de trillingen voelen. Heb ik dan ook geprobeerd, maar ik voelde helemaal niets.
 
Nee. Zie dat ik het over een transporter had, maar was een een caddy. En die duw je best makkelijk op met een Tesla. Alarm lichten gingen wel automatisch aan. Beelden heb ik niet. Had nog geen HD of stik in de auto zitten.
Wat voor soort auto het was maakt niet heel veel uit, denk ik. Trekhaken blijven stevige dingen .... Juist het feit dat je zo'n auto makkelijker opduwt maakt het waarschijnlijker dat de haak al krom was. Zoals @Bas. ook al zei.
 
Ga niet naar Verweij in den Haag. Dat zijn vreselijke prutsers. Die hebben mijn auto dusdanig verziekt dat ze in Gorinchem de hele zijkant hebben moeten spuiten. Alleen een voorscherm wat vervangen moest worden. Kleurverschil. Richtingaanwijzer scheef afgemonteerd. Deuk in richtingaanwijzer. 3 weken spuiterijgeur in de auto omdat hij een week open in de spuiterij had gestaan.
Herkenbaar. Ook ik had wat schade aan de voorzijde. Netjes foto's gestuurd van de schade en omschrijving bijgevoegd.

Na een week komt de auto terug; deuk in de motorkap is er redelijk uit. Schade aan de voorbumper is niets aan gedaan. Daar blijkt m.i. totale desintresse uit voor de auto. Ik mag hopen dat een schadehersteller een auto inspecteerd als deze binnenkomt en minimaal even de communicatie van de eigenaar doorleest.

Niet bij dit bedrijf dus.. Dus nog mogen ze hem nog een keer ophalen. Aangezien er nu wel spuitwerk gedaan zal worden ben ik benieuwd hoe ik hem terug zal krijgen..
 
Herkenbaar. Ook ik had wat schade aan de voorzijde. Netjes foto's gestuurd van de schade en omschrijving bijgevoegd.

Na een week komt de auto terug; deuk in de motorkap is er redelijk uit. Schade aan de voorbumper is niets aan gedaan. Daar blijkt m.i. totale desintresse uit voor de auto. Ik mag hopen dat een schadehersteller een auto inspecteerd als deze binnenkomt en minimaal even de communicatie van de eigenaar doorleest.

Niet bij dit bedrijf dus.. Dus nog mogen ze hem nog een keer ophalen. Aangezien er nu wel spuitwerk gedaan zal worden ben ik benieuwd hoe ik hem terug zal krijgen..
Welke kleur heb je? Ik heb zilver metallic. Inmiddels is de halve auto gespoten naar aanleiding van foutief gestanst voorscherm rechts wat vervangen moest worden. Tot linksachter is het kleurverschil weggewerkt. Dat is precies de helft van de omtrek van de auto.
 
Mijn Valentijns kado van een ontevreden buurtgenoot.... had het te laat door, stuur onder, touchscreen, stoel en kleren. 9E461D67-AAE7-4F49-99EB-D913D0CD6792.jpeg9E461D67-AAE7-4F49-99EB-D913D0CD6792.jpeg76B2C124-DCCD-479D-9A6A-C791ECFA950A.jpeg