Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schade topic

This site may earn commission on affiliate links.
volgende week in "Wham Baam Teslacam" ;)
Ik vrees dat ik zin noch tijd heb om de beelden te anonimiseren en ik ga ze niet zomaar online zetten met de nummerplaat van de tegenpartij zichtbaar. Overigens was het verre van spectaculair. Alleen wat frustrerend als de schuld niet wordt toegegeven en nu de miserie van expertise, verzekering en herstelling.
 
Ik heb met de onderkant van de tesla de grond geraakt bij n hoge scherpe drempel. Onder de dorpel zit nu n kunststof strip los die beschadigd is.

Weet iemand toevallig of deze zelf gemakkelijk te vervangen is als ik t onderdeel nieuwe bestel bij Tesla. Heb geen zin om ermee naar n SeC te moeten en daar in de wacht te staan als t n Klein klusje is.

Zal morgen bij licht n foto erbij posten.
 
Ik heb met de onderkant van de tesla de grond geraakt bij n hoge scherpe drempel. Onder de dorpel zit nu n kunststof strip los die beschadigd is.

Weet iemand toevallig of deze zelf gemakkelijk te vervangen is als ik t onderdeel nieuwe bestel bij Tesla. Heb geen zin om ermee naar n SeC te moeten en daar in de wacht te staan als t n Klein klusje is.

Zal morgen bij licht n foto erbij posten.
Dat heb ik met mijn vorige S ook een paar keer gehad (geen luchtvering). Gewoon met een stanleymes afsnijden en verder niet naar omkijken.
 
Inderdaad, dat had ik door, maar vroeg me af of er een reden is om het rechtstreeks te doen. Ondertussen besef ik dat ik via Tesla mogelijk een Tesla als vervangwagen krijg ik plaats van een Clio. Verder zie ik niet onmiddellijk een voordeel/nadeel?
Ondertussen gezien dat Tesla op de eigen website effectief doorverwijst naar externe herstellers (Schadeherstelbedrijf – Carrosserie Support | Tesla). Het lijkt er dus op de herstelling via Tesla niet mogelijk is. Zal weekje Clio rijden worden.
 
  • Like
Reactions: Laurens_S
Ondertussen gezien dat Tesla op de eigen website effectief doorverwijst naar externe herstellers (Schadeherstelbedrijf – Carrosserie Support | Tesla). Het lijkt er dus op de herstelling via Tesla niet mogelijk is. Zal weekje Clio rijden worden.
Kun je er nog gewoon mee rijden? En weet je al of er onderdelen besteld moeten worden? Ik lees soms dat de levertijden wel eens lang zijn dus als je nog met je 3 kunt rijden zou ik daar mee doorrijden tot de onderdelen er zijn. Zeker met de huidige benzine prijzen. :cool:
 
Ondertussen gezien dat Tesla op de eigen website effectief doorverwijst naar externe herstellers (Schadeherstelbedrijf – Carrosserie Support | Tesla). Het lijkt er dus op de herstelling via Tesla niet mogelijk is. Zal weekje Clio rijden worden.
Dit bedrijf is gecertificeerd Tesla schade hersteller:



Parkeerschade voor ons gefikst, hebben Tesla Model 3 loaners. Prima ervaring mee.
 
Dit bedrijf is gecertificeerd Tesla schade hersteller:



Parkeerschade voor ons gefikst, hebben Tesla Model 3 loaners. Prima ervaring mee.
Van Vlaams Brabant naar Nieuwegein is wel een dingetje.
 
  • Funny
Reactions: Stijntje
Van Vlaams Brabant naar Nieuwegein is wel een dingetje.
Er zijn ook Tesla bodyshops in België.

 
Ondertussen gezien dat Tesla op de eigen website effectief doorverwijst naar externe herstellers (Schadeherstelbedrijf – Carrosserie Support | Tesla). Het lijkt er dus op de herstelling via Tesla niet mogelijk is. Zal weekje Clio rijden worden.

Hangt waarschijnlijk ook van je verzekeraar af. Ik was mijn Tesla Model 3 drie weken kwijt voor herstel van de schade na een aanrijding met een lesauto. De tegenpartij volledig schuldig en aansprakelijk gesteld dankzij de Teslacam. Heb in deze periode in een keurige Model 3 gereden met daarop de naam van het schadeherstelbedrijf (ABS Boekhorst). Ik ben verzekerd bij Victor Insurance.