You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben ook heel tevreden over SeC Groningen. Vandaag Pedro nog aan de lijn gehad voor het opnieuw connecten van een keyfob van de auto die ik verkocht heb. Was binnen paar uurtjes geregeld. Bij de aankoop van mijn nieuwe Tesla ook uitstekend geholpen. Gisteravond opgehaald na een drukke verkoopdag maar werd heel ontspannen geholpen.
[email protected]Heeft iemand recent nog een serviceafspraak gewijzigd?
Mij lukt dat al twee dagen niet, want de app geeft foutmelding: Failed fetching service appointment list.
En dan hang je want om nou roadside assistance te gaan bellen vind ik ook wat overdreven.
Ik heb gezocht naar dat generieke emailadres per Sec, maar kon het niet vinden. Was iets van [email protected] of zo?
Waarom kunnen ze die gewone software nou niet goed krijgen, balen.
Gisterenavond een mail gestuurd naar Purmerend en vanmorgen direct antwoord.Heeft iemand recent nog een serviceafspraak gewijzigd?
Mij lukt dat al twee dagen niet, want de app geeft foutmelding: Failed fetching service appointment list.
Ik heb gezocht naar dat generieke emailadres per Sec, maar kon het niet vinden. Was iets van [email protected] of zo?
Waarom kunnen ze die gewone software nou niet goed krijgen, balen.
Vandaag bericht van Tesla Rotterdam.Gisteren mijn auto teruggekregen. Keurig door hoofd verkoop R’dam bij me afgeleverd. Drivetrain vervangen. Exemplaar wat ik net twee maanden had maakte herrie. Laadpoort vervangen. Klepje stond midden in de nacht te klepperen. Dat hoor je ook echt goed midden in de nacht. Carbon achterspoiler ging de blanke lak vanaf. Is een nieuwe op gezet. Alleen achterklep aan twee zijden bekrast. Spoiler leek me ook iets anders maar kan ook verbeelding zijn. Mijn auto werd met een ingescheurd voorscherm rechts afgeleverd. Inmiddels na 3e keer is de auto voor 50% overgespoten. Nu kunnen we weer beginnen. Kleurverschil en stof in blanke lak met dank aan een door Tesla geautomatiseerde schadehersteller uit de Haag. In Gorinchem uiteindelijk netjes opgelost. Dit is echt ongelooflijk. Ik ben ongeveer iedere maand een keer met Tesla (mobile) service bezig.
View attachment 592591
View attachment 592592
Hier ook. Nauwelijks wat gehad, kapotte dagverlichting en een stoel die niet meer wilde. Of wij hebben geluk gehad of de anderen hebben pech gehad.Zojuist mobile service langs geweest. M'n linkerdeurbekleding laat af en toe los bij het dichtdoen. Ook even m'n spiegeltjes gesmeerd.
Bleek dat een pin totaal afwezig was in m'n deur en andere wat beschadigd.
Leuke vent, vlotte babbel, oud ANWB monteur. Blijkt dat die gasten gewoon vanaf huis werken en hun inventaris ook thuis wordt aangevuld. Dat doet Tesla als werkgever voor die lui van mobile service toch ook echt top.
Thuis aan het werk en kost me geheel geen tijd. Echt top dat mobile service!
Issues tot nu toe, leeftijd 2 jaar::
- Levering: Lakschade , stoel leder bij bestuurders stoel niet fraai, vlek op rechter A-stilj bij levering, perfect verholpen binnen een maand
- Verwarming camera huis achter achteruitkijkspiegel (lang lopend issues, ik kwam er achter toen ik zag dat er condens in zat en ik met een warmtecamera de gloeidraden niet zag terwijl de spiegels en achteruit duidelijk zichtbaar waren).
- Storing AP system, 1 van de cameras bij de knipperlichten vervangen
- 2x afstellen rubbers/deuren/ramen ivm. windgeruis
- 1x afstellen verlichting
- Retrofit HW3
- 2x UV behandling ivm verkleuren MCU2 scherm
- Linker bestuurdersdeur laat af en toe los bij dichtdoen
Ik moet afkloppen als ik de verhalen soms zo lees want ik ben eigenlijk heel erg content met m'n S100D 2018 MET opendakje die ik met elk zonnetje open zet.
Raap je de losgelaten deur dan op en hang je hem er weer in?Zojuist mobile service langs geweest.
< . . . >
- Linker bestuurdersdeur laat af en toe los bij dichtdoen
< . . . >.
Deurpanelen. Klinkt bekend. Mobile service heeft dit meerdere keren geprobeerd op te lossen. Met bijrijders die waarschijnlijk zelf een Lada rijden komt het rechterdeurpaneel bijna door de stoel heen. Zou je dat met een goede camera filmen zus je dag het paneel ongeveer een centimeter naar binnen komt en zich hopelijk daarna weer op de juiste plek bevindt. Blijft toch wel jammer dit soort dingen voor een auto die zoveel dingen beter doet als de concurrentie. En daar betaalde ik in 2018 €160.000,- voor. Blijkens enig telwerk heb ik ongeveer 10 keer per jaar service nodig.Raap je de losgelaten deur dan op en hang je hem er weer in?
Zojuist mobile service langs geweest. M'n linkerdeurbekleding laat af en toe los bij het dichtdoen. Ook even m'n spiegeltjes gesmeerd.
Bleek dat een pin totaal afwezig was in m'n deur en andere wat beschadigd.
Leuke vent, vlotte babbel, oud ANWB monteur. Blijkt dat die gasten gewoon vanaf huis werken en hun inventaris ook thuis wordt aangevuld. Dat doet Tesla als werkgever voor die lui van mobile service toch ook echt top.
Thuis aan het werk en kost me geheel geen tijd. Echt top dat mobile service!
Issues tot nu toe, leeftijd 2 jaar::
- Levering: Lakschade , stoel leder bij bestuurders stoel niet fraai, vlek op rechter A-stilj bij levering, perfect verholpen binnen een maand
- Verwarming camera huis achter achteruitkijkspiegel (lang lopend issues, ik kwam er achter toen ik zag dat er condens in zat en ik met een warmtecamera de gloeidraden niet zag terwijl de spiegels en achteruit duidelijk zichtbaar waren).
- Storing AP system, 1 van de cameras bij de knipperlichten vervangen
- 2x afstellen rubbers/deuren/ramen ivm. windgeruis
- 1x afstellen verlichting
- Retrofit HW3
- 2x UV behandling ivm verkleuren MCU2 scherm
- Linker bestuurdersdeur laat af en toe los bij dichtdoen
Ik moet afkloppen als ik de verhalen soms zo lees want ik ben eigenlijk heel erg content met m'n S100D 2018 MET opendakje die ik met elk zonnetje open zet.
dan leg je volgens mij de lat voor tevredenheid wel heel erg laag voor een auto van 2 jaar. Ik vind dat het uitgangspunt is dat een auto binnen 2 jaar eigenlijk helemaal niets mag mankeren.
Ik vind dat het uitgangspunt is dat een auto binnen 2 jaar eigenlijk helemaal niets mag mankeren.
Ik denk dat je garantie bedoeld in plaats van service. Er zijn heel wat betaalde services af te nemen bij tal van bedrijven maar er zal wel een factuur volgen.Ik dacht altijd dat service, service was, dus vrij van geldelijke vergoeding zoals een factuur?
Misschien is dit gewoon terug te voeren op een Anglicisme. Vroeger was een service inderdaad een extraatje dat bedrijven deden om hun goede naam hoog te houden en om klanten te binden, noem het een gratis dienst. Maar langzamerhand heeft het meer de betekenis van het Engelse woord gekregen: een dienst en dat is een veel breder begrip inclusief de betaalde dienst.Dat heb je als oud bent, Bas, dan denk je dat service een manier is om klanten te binden, geen direct maar een indirect verdienmodel.
Als Francofoon moet ik hier toch ernstig bezwaar tegen maken. Het woord service is geenszins afkomstig uit het Engels maar natuurlijk uit de mooie taal van Baudelaire.Misschien is dit gewoon terug te voeren op een Anglicisme. Vroeger was een service inderdaad een extraatje dat bedrijven deden om hun goede naam hoog te houden en om klanten te binden, noem het een gratis dienst. Maar langzamerhand heeft het meer de betekenis van het Engelse woord gekregen: een dienst en dat is een veel breder begrip inclusief de betaalde dienst.