Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben vandaag met 2020.8.1 (ik lig nog een beetje achter) naar Amsterdam op en neer geweest. Wat.een.drama.
Op de heenweg werd bij elke afrit de max snelheid van AP teruggeschroefd naar 80, 60, 50 of zelfs 30. Dus maar een beetje op het wattpedaal drukken om te compenseren. Zodra de volgende oprit weer in beeld kwam sprong AP vervolgens naar 120 km/u, want hij denkt dat nog steeds mag op de A44. Dat moest ik dus een keer of 12 meemaken tot ik op de A10 kwam. Het vreemde was dat als je keek naar de GPS locatie dat die precies goed was. Het was niet zo dat de auto dacht dat ik naast de A44 aan het rijden was.
Op de terugweg daarentegen was de GPS locatie bepaling echt helemaal van het padje af. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Op de foto rijden we ergens ten zuiden van Leiden op de A44. De afwijking begon met een paar meter in de binnenstad van Amsterdam en eindigde met een verschil van rond de 8 km.
upload_2020-4-12_22-25-22.png
 
  • Informative
Reactions: Hbrink
Ik ben vandaag met 2020.8.1 (ik lig nog een beetje achter) naar Amsterdam op en neer geweest. Wat.een.drama.
Op de heenweg werd bij elke afrit de max snelheid van AP teruggeschroefd naar 80, 60, 50 of zelfs 30. Dus maar een beetje op het wattpedaal drukken om te compenseren. Zodra de volgende oprit weer in beeld kwam sprong AP vervolgens naar 120 km/u, want hij denkt dat nog steeds mag op de A44. Dat moest ik dus een keer of 12 meemaken tot ik op de A10 kwam. Het vreemde was dat als je keek naar de GPS locatie dat die precies goed was. Het was niet zo dat de auto dacht dat ik naast de A44 aan het rijden was.
Op de terugweg daarentegen was de GPS locatie bepaling echt helemaal van het padje af. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Op de foto rijden we ergens ten zuiden van Leiden op de A44. De afwijking begon met een paar meter in de binnenstad van Amsterdam en eindigde met een verschil van rond de 8 km.
View attachment 531769

Is niet goed niet.

Goed vastleggen met foto's en tijdstip, eventueel bug reports. Dan naar Neckar 16.

GPS is off position
 
  • Informative
Reactions: pvkeep
Zodra de volgende oprit weer in beeld kwam sprong AP vervolgens naar 120 km/u, want hij denkt dat nog steeds mag op de A44. Dat moest ik dus een keer of 12 meemaken tot ik op de A10 kwam.
Dit is toch wel 1 van de grote voordelen van 2020.12.5. Maximumsnelheid lijkt nu overal goed. Ik kom niet zo vaak in de buurt van Amsterdam, dus daar kan ik niet over oordelen, maar ga er vanuit dat dat met 2020.12.5 daar ook gefixt is.
 
  • Like
Reactions: Stinoo
Vandaag met 2020.12.5 gereden op N-wegen. Nou dat is feest hoor. Hij ziet nu de helft van de witte bermpaaltjes en ongeveer alle lantaarnpalen als oranje kegels. Ook wuivend (hoog) gras wordt gekegeld. Er valt nog wel wat te verbeteren denk ik.
O ja, voor de fijnproevers: ik rij met MCU2 en hw2.5
 
  • Funny
Reactions: Bas.