Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zojuist met 12.11.1, Utrecht Arnhem vrijwel alle NOA suggesties kunnen bevestigen! Forse vooruitgang wat mij betreft. Lijkt eerder te anticiperen en verder vooruit te kijken. Moet wel eerlijk zeggen dat snelheid op een illegale 125 stond en dat dit dan ook nog meer opvalt door snelheidsverschil :)
 
  • Like
Reactions: ssdshirt
Nou jullie zorgen wel dat ik niet zo veel spijt heb om niet zo veel te rijden afgelopen weken haha. Vanacht maar 2020.12.1.1 binnen gekregen maar nog niet meegereden en zal me niet verbazen als dat niet gebeurt voor de volgende update (auto ook een maand niet aan de lader gehangen - ik zal iig nooit meer bang zijn dat als ik lang op vakantie zonder mijn auto weg bent, hij trekt het prima). Ik vroeg me af of we nu wel of niet met de laatste update en HW3 stoplicht herkenning hebben (stoppen nog niet toch?). Ik heb gemengde informatie erover gelezen.
 
Nou jullie zorgen wel dat ik niet zo veel spijt heb om niet zo veel te rijden afgelopen weken haha. Vanacht maar 2020.12.1.1 binnen gekregen maar nog niet meegereden en zal me niet verbazen als dat niet gebeurt voor de volgende update (auto ook een maand niet aan de lader gehangen - ik zal iig nooit meer bang zijn dat als ik lang op vakantie zonder mijn auto weg bent, hij trekt het prima). Ik vroeg me af of we nu wel of niet met de laatste update en HW3 stoplicht herkenning hebben (stoppen nog niet toch?). Ik heb gemengde informatie erover gelezen.

Stoplichten worden nu ook op het scherm getoond. Inclusief de pijltjes op het stoplicht. Grappig, maar het systeem doet er verder niets mee.
 
  • Informative
Reactions: Cely
net 120km met 12.11.2 er op zitten. De handen aan het stuur piep is er helaas nog steeds (3keer) waarvan er bij 1 keer ook melding stond van een tolpoort gedetecteerd. Verder geen ghostbrakes of rare acties gehad nog. Iets beter dat dan de vorige versie dus.. maar die pieptoon is wel irritant. Op naar de volgende update!
Het is in ieder geval nooit saai rijden met de autopilot
 
  • Informative
  • Like
Reactions: Hbrink and Cely
Merk overigens best vaak dat de auto de kleuren van de verkeerslichten niet herkent als je dicht bij komt. Bij sommige verkeerslichten ruim 1,5 meter voor de streep. Vraag me af hoe dit gaat uitpakken straks als hij gaat stoppen zelf.. allemaal autos 2 meter voor de stopstreep ;) Blijkbaar hangen de lichten lager in USA of stopstrepen eerder.

Dit kan expres zijn, zodat ze niet verantwoordelijk zijn als jij op de verkeurde kleur gaat kijken hoe snel de Tesla kan optrekken. Het lijkt alleen te gebeuren als je als eerste auto staat, niet als je als tweede heel dichtbij staat.
 
Dit kan expres zijn, zodat ze niet verantwoordelijk zijn als jij op de verkeurde kleur gaat kijken hoe snel de Tesla kan optrekken. Het lijkt alleen te gebeuren als je als eerste auto staat, niet als je als tweede heel dichtbij staat.

Ja, dat laatste merk ik ook. Als ik alleen bij een verkeerslicht sta, en het is te dichtbij, dan verdwijnen de kleuren.

Achter de eerste auto staand, is er niets aan de hand.

Merkwaardig.
 
Dit kan expres zijn, zodat ze niet verantwoordelijk zijn als jij op de verkeurde kleur gaat kijken hoe snel de Tesla kan optrekken. Het lijkt alleen te gebeuren als je als eerste auto staat, niet als je als tweede heel dichtbij staat.

Wel heel ver gezocht zeg. Als 1e bij een verkeerslicht dat op lagere hoogte hangt blijft hij netjes kleur geven hoor, ook als eerste. De camera op de vooruit kan gewoon de hoge verkeerslichten niet zien. Er zal of een aanpassing moeten komen op de camera of tja.. wat ik verwacht, zal het niet lekker werken hier, zoals zo veel FSD dingen.
 
Release Notes
Dashcam Improvements

Dashcam is now easier to setup or erase. After plugging in a USB drive, tap Controls > Safety & Security > FORMAT USB DEVICE to format and create the associated folders for Dashcam. Note: Formatting the USB drive will also delete any existing clips.

Backgammon Improvements
Playing Backgammon against your Tesla has now become more difficult. The most difficult level has now been trained with 20+ million games. Challenge your Tesla to a game by tapping the Application Launcher, then tap Entertainment > Arcade > Backgammon. Note: As usual, the Tesla Arcade is only available when your car is in PARK.

This release contains minor improvements and bug fixes.
 
  • Informative
Reactions: Cely and Firehuntah