Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.24.*

This site may earn commission on affiliate links.
Zojuist 24.6.1 geïnstalleerd; zorg ervoor dat je een foto maakt van je favo Tune In stations. Tune in is helemaal op de schop genomen, dus alles is weg. Je kan wel inloggen op je tune in account mocht je die hebben, echter met het scannen van de QR code geeft tune in dat de Tesla is ingelogd, in de auto zelf veranderd er niets en lijkt het alsof je niet hebt ingelogd.
 
Ik was in België tijdens
Zojuist 24.6.1 geïnstalleerd; zorg ervoor dat je een foto maakt van je favo Tune In stations. Tune in is helemaal op de schop genomen, dus alles is weg. Je kan wel inloggen op je tune in account mocht je die hebben, echter met het scannen van de QR code geeft tune in dat de Tesla is ingelogd, in de auto zelf veranderd er niets en lijkt het alsof je niet hebt ingelogd.

Inderdaad. Bij mij ook al mijn podcasts weg na de update. Kwam mij goed uit want ik kon niet vinden hoe je ze verwijdert.
 

Attachments

  • C9329D07-414E-4B8F-B210-4131AEE04C2A.jpeg
    C9329D07-414E-4B8F-B210-4131AEE04C2A.jpeg
    24.2 KB · Views: 61
  • Funny
  • Like
Reactions: Bas. and Hbrink
Zover ik heb bemerkt, kent Tesla het begrip spitsstrook niet. Op zich begrijpelijk, best lastig en in mijn ogen inconsequent vormgegeven. Maar een waarschuwing hiervoor zou wel op zijn plaats zijn.
Spitsstroken is ook een bizar verschijnsel. 80 keer over doorgetrokken strepen rijden. Vroeger koste het Fl 250,- als je het waagde. Net zoals het plaatsen van strepen op 60cm vanaf buitenkant wegdek. En je Tesla maar ingrijpen omdat je buiten de lijnen rijdt.
 
Last edited:
Spitsstroken is ook een bizar verschijnsel. 80 keer over doorgetrokken strepen rijden. Vroeger koste het Fl 250,- als je het waagde. Net zoals het plaatsen van strepen op 60cm vanaf buitenkant wegdek. En je Tesla maar ingrijpen omdat je buiten de lijnen rijdt.

En volgens mij zou je het simpel kunnen oplossen: maak er gewoon een rijstrook van. Met matrixborden, zijn er toch al, kan je dan de strook afblokken.
 
Schijnbaar kun je met deze versie ook de velgen wijzigen naar Aero velgen met Aero cap kit, zonder die Aero deksels dus. Ook die nieuwe 20" Zero G velgen kun je selecteren.

Zelf deze versie nog niet binnen, de laatste tijd ben ik altijd een van de laatste die de updates krijgt lijkt wel. :D
 
2020.24.6.1 uitrol lijkt sinds weekend ineens gestopt. Vast ernstige bugs gevonden, want begon eerst als full release. Dan maar weer met smart wachten op 2020.24.6.2 .
Hopelijk komt die snel en lost mijn Samsung T5 sentry issues op
 
2020.24.6.1 uitrol lijkt sinds weekend ineens gestopt. Vast ernstige bugs gevonden, want begon eerst als full release. Dan maar weer met smart wachten op 2020.24.6.2 .
Hopelijk komt die snel en lost mijn Samsung T5 sentry issues op