Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2024.20.*

This site may earn commission on affiliate links.
Heb voor het eerst een langere trip gemaakt op 2024.20.1 en heb een paar punten waar ik niet zeker van ben of dit aan deze vesie te wijten is:
- heb de regeneratie stippellijn niet meer (zwart/groene “blokjes”) moet denk ik even een reset proberen om te zien of ik de aanduiding terug krijg.
- er zijn nu weer veel plaatsen waar overdag de max snelheid van 120 wordt aangegeven maar 100 is daar de max.
 
Heb voor het eerst een langere trip gemaakt op 2024.20.1 en heb een paar punten waar ik niet zeker van ben of dit aan deze vesie te wijten is:
- heb de regeneratie stippellijn niet meer (zwart/groene “blokjes”) moet denk ik even een reset proberen om te zien of ik de aanduiding terug krijg.
- er zijn nu weer veel plaatsen waar overdag de max snelheid van 120 wordt aangegeven maar 100 is daar de max.
Regeneratie zit nu aan de linkerkant en is nu een verticaal balkje.
 
Vandaag voor het eerst met de 2024.20.1-update gereden en ik kreeg zowaar het ouderwetse regensensorgevoel terug bij het rijden in de regen! Ik heb niet 1 keer de neiging gehad om de wissers extra te activeren met de knop de op stalk. Zijn er meer positieve ervaringen op dit gebied?
Hier ook, ineens na de update (gister) een heel stuk beter in circa 150 km zachte en harde regen. Heb nog wel een paar keer een tik moeten geven (knop op yoke) maar een serieuze stap vooruit.
 
Vandaag voor het eerst met de 2024.20.1-update gereden en ik kreeg zowaar het ouderwetse regensensorgevoel terug bij het rijden in de regen! Ik heb niet 1 keer de neiging gehad om de wissers extra te activeren met de knop de op stalk. Zijn er meer positieve ervaringen op dit gebied?
Dat idee had ik inderdaad ook! Zelfs bij stilstand van continu aan naar de interval. Noem me gek, maar ik werd er blij van!
Ik heb alleen nog dat hij bij nagenoeg droog te vaak wist en ik hem dan maar helemaal uit zet en af en toe op de knop druk om 1x te wissen.
 
Vandaag voor het eerst met de 2024.20.1-update gereden en ik kreeg zowaar het ouderwetse regensensorgevoel terug bij het rijden in de regen! Ik heb niet 1 keer de neiging gehad om de wissers extra te activeren met de knop de op stalk. Zijn er meer positieve ervaringen op dit gebied?
Bij mij is het net andersom. Nog nooit problemen gehad, en sinds de update moet ik af en toe zelf de stand aanpassen. Niet vaak maar voor de update werkte het beter.
 
Wat een bak die ruitenwissers. Als daar een update voor komt zal dat uitgebreid gecommuniceerd worden.

Strikes die je al hebt worden niet kwijtgescholden. Ik stap nu in mijn auto en ik ga er nog twee scoren, weekje op de strafbank, kan ik weer iets van mijn bucket list strepen.
 
Bij mij is het net andersom. Nog nooit problemen gehad, en sinds de update moet ik af en toe zelf de stand aanpassen. Niet vaak maar voor de update werkte het beter.
Eindelijk eentje van ons 😀 @Krisja jij ook eindelijk?

Ik zit op de strafbank. Dat ging supersnel.
 

Attachments

  • 17188190059794618499315867345421.jpg
    17188190059794618499315867345421.jpg
    670.5 KB · Views: 3
Hier ook sinds vorige week op 20.1. Niet lang na de vorige update (met de nieuwe UI) ontvangen.

Ook ik heb het gevoel dat de ruitenwissers net even iets fijner werken. Maar dat gezegd hebbende, dit is nog niet uitvoerig getest in verschillende regen omstandigheden.

Daarnaast werkt de verbeterde adaptief matrix licht ook prima 👍🏼

Wel één ergernis, sinds circa 3 updates ofzo werkt de ‘recently played’ lijst op m’n Tidal homescreen niet meer goed. Wanneer ik iets van een andere device afspeel wordt die lijst wel ge-update maar als ik iets in de Tesla geselecteerd en afgespeeld hebt wordt de lijst niet aangepast. Iemand die dat herkend?
 
  • Like
Reactions: FAarts