Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.28.x

This site may earn commission on affiliate links.
Nu versie 2020.28.1 beschikbaar
 

Attachments

  • F5C23DD4-769E-468F-801B-2A2E846E35D9.jpeg
    F5C23DD4-769E-468F-801B-2A2E846E35D9.jpeg
    593.2 KB · Views: 123
Nu versie 2020.28.1 beschikbaar

Zojuist geladen. Ben benieuwd. Wel kort op elkaar, die releases. Grappig op TeslaFi te zien dat je het nog sneller hebt dan dat zij kunnen rapporteren.

Tot nu toe is het een Europees feestje ..

Logish, Pools als taal toegevoegd. Verder niets zichtbaar. Misschien “onder de kap”.

Vreemd dat het dan een push naar versie .28 krijgt.
 
Last edited:
Release notities 2020.28.1

View attachment 562739
Krijg deze update nu ook binnen maar dan voor een M3; lijken niet echt relevante extra functies (verbetering van de vering??? en een nieuwe taal) moeten dus wel wat onderhuidse verbeteringen zijn. Kan het vandaag niet proberen maar morgen weer een grotere afstand rijden....

Edit:
In de M3 in de release notes alleen de vermelding van de nieuwe talen (en kleine verbeteringen/bug fixes)
 
Last edited:
Net even een stukje gereden en eerste wat me opviel is dat de verkeerslichten zelfs tot onder het verkeerslicht zichtbaar blijven (dus niet meer grijs worden als je er te dicht voor staat), ook is op NoA de afrit niet meer zo abrupt en meer vloeiend. Helaas wordt het afslaan nog steeds redelijk laat aangegeven, je rijdt al bijna op de afrit en dat zo mi wel wat eerder moeten worden aangegeven
 
:cool:
Net even een stukje gereden en eerste wat me opviel is dat de verkeerslichten zelfs tot onder het verkeerslicht zichtbaar blijven (dus niet meer grijs worden als je er te dicht voor staat)

Ik heb er nog niet mee gereden, maar als dat zo is, dan is het wel degelijk een nuttige update.

Ik heb een M3 en als ik iets te dicht tegen de stopstreep aan sta, zie ik de verkeerslichten niet meer. Dan “vaar” ik op het display voor “groen”. Werkt goed, maar natuurlijk alleen als het niet grijs is. Even testen ..

Blijft leuk, een Tesla :cool:
 
Zijn dubbele stoplichten nu ook beter gevisualiseerd? Nu worden die door soms elkaar gehaald en "bibberen" dan tussen de twee plekken.

Sinds een tijdje is sturen zwaarder in de M3. Is daar ook verbetering in (of moet ik een onderhoudsverzoek inschieten)?
 
Werken de lichten bij een spoorwegovergang nu wel goed?
Bij een spoorwegovergang springt het rode licht bij de overweg namelijk van links naar recht en dit werd op het display als een dansend stoplicht weergegeven, die netjes van links naar recht meebewoog
 
  • Funny
Reactions: Stream