Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2023.44.*

This site may earn commission on affiliate links.
Er zijn al een aantal Tesla's die op .44 rondrijden.

De update notes zijn nog niet veel, enige is die single pull voor autopilot.

Teslafi: TeslaFi.com Tesla Model S 3 X Y Data Logger


 
Hier 2023.44.1 geïnstalleerd. Terug vermelding van single pull voor autopilot, maar ook verkeersbord herkenning

1700936609368.png


Ik dacht dat we dit al even hadden?
 
Hier ook net binnengerold en geïnstalleerd.
Misschien voor mij niet duidelijk, maar als je die functie van autopilot met single pull aanzet, dan gaat toch altijd ook die TACC gelijk mee aan?
En, als je bij single pull gelijk autopilot aanzet, hoe zet je dan alleen TACC (nog) aan.?
Morgen maar eens gaan testen.....
 
Hier ook net binnengerold en geïnstalleerd.
Misschien voor mij niet duidelijk, maar als je die functie van autopilot met single pull aanzet, dan gaat toch altijd ook die TACC gelijk mee aan?
En, als je bij single pull gelijk autopilot aanzet, hoe zet je dan alleen TACC (nog) aan.?
Morgen maar eens gaan testen.....
Single pull is bedoeld voor waar full fsd werkt en voor wie tevreden is met de kwaliteit ervan. Dan heb je geen TACC meer nodig.
 
Hier 2023.44.1 geïnstalleerd. Terug vermelding van single pull voor autopilot, maar ook verkeersbord herkenning

View attachment 993759

Ik dacht dat we dit al even hadden?

Hopelijk niet gelijk een begrenzer of een irritante piep zoals op de highland die je telkens moet uitzetten zodra je instapt.

Wat een vreemde snelheidsbord voorbeeld trouwens. Geloof niet dat ik ooit ergens (in europa) een 140 bord tegen ben gekomen...of houden ze alvast rekening met PVV's plannen? 🤣
 
An icon appears at the top of your touchscreen when an app requests your vehicle’s live location data.

You can turn off sharing at Controls > Safety > Allow Mobile Access. This also turns off Tesla app access.

Ha, kan mijn vrouw eindelijk niet meer vanaf thuis mijn muziekkeuze veranderen!
Of zien wat mijn maîtresse woont...
 
An icon appears at the top of your touchscreen when an app requests your vehicle’s live location data.

You can turn off sharing at Controls > Safety > Allow Mobile Access. This also turns off Tesla app access.

Ha, kan mijn vrouw eindelijk niet meer vanaf thuis mijn muziekkeuze veranderen!
Of zien wat mijn maîtresse woont...
Zou dat niet voor alle toestellen zijn?
 
Hopelijk niet gelijk een begrenzer of een irritante piep zoals op de highland die je telkens moet uitzetten zodra je instapt.

Wat een vreemde snelheidsbord voorbeeld trouwens. Geloof niet dat ik ooit ergens (in europa) een 140 bord tegen ben gekomen...of houden ze alvast rekening met PVV's plannen? 🤣
In Polen mag je 140 op bepaalde wegen. Of daar ook een 140-bord bij hoorde weet ik niet meer.
 
  • Funny
Reactions: job-lek