Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2024.8.*

This site may earn commission on affiliate links.
GEDULD??
Haha. Het liefst zou ik beta FW draaien :)
Vriend van mij met een 2020 M3 heeft alle tussenliggende SW versies voorbij zien komen en de opmerkingen stoppen niet:
- "Moet je maar geen nieuwe M3 kopen"
- "Heb je nog steeds oude software?"
- "Mag ik een kopietje van jouw auto software lenen voor mijn oude laptop?"
- "Zeg, heb jij eigenlijk ook 'Clippy'* in jouw software?"

Zeg je toch gewoon tegen die vriend:
Met al die tussenliggende SW updates proberen ze die ouwe meuk van jou op hetzelfde niveau te brengen dan de M3H

... of zoals @JuanF1 zegt, geduld hebben...
 
GEDULD??
Haha. Het liefst zou ik beta FW draaien :)
Vriend van mij met een 2020 M3 heeft alle tussenliggende SW versies voorbij zien komen en de opmerkingen stoppen niet:
- "Moet je maar geen nieuwe M3 kopen"
- "Heb je nog steeds oude software?"
- "Mag ik een kopietje van jouw auto software lenen voor mijn oude laptop?"
- "Zeg, heb jij eigenlijk ook 'Clippy'* in jouw software?"

(*Clippy = on screen assistant for old MS Office versions - late 90s)
Komt omdat je niet in je signature hebt staat wat voor Tesla je hebt, dan doen de TSLA update servers het niet :p
 
Dan is dit een broodje aap?




Bwa, 3 keer een stopbord negeren kan op minder dan 5 kilometer in Frankrijk... 😀
Da's juist, je hebt gelijk: als je echt als een malle rijdt en je wordt tegengehouden, dan riskeer je inderdaad dat je je rijbewijs moet afgeven. Zoals in elk land denk ik, met of zonder punten.

Ik bedoelde eerder het opbouwen van een boel overtredingen waardoor je aan 12 punten raakt, zonder dat je aan de kant wordt gezet. Kon duidelijker.
 
  • Like
Reactions: job-lek
Zou ik met 2025.8.9 geen melding moeten krijgen als ik thuis parkeer met minder dan 50%? Mis ik een setting?
Geen idee, ik heb de release notes van volgend jaar nog niet gekregen :) Maar serieus: ik kreeg hem van de week ook niet met 40% thuiskomend. Ik heb hem precies 1x gehad, direkt na installatie van de versie waarin dat geintroduceerd werd.
 
  • Like
Reactions: Phil V
Dit was me niet eerder opgevallen in eerdere software, maar mogelijk heb ik dat gemist.
Je ziet nu niet alleen hoe de bezetting is bij een SuC maar ook auto's die onderweg zijn naar de SuC...


IMG_3434.jpg



En een beetje off topic:

In de app is de versie ipv letters (plaid) nu het logo geworden:

IMG_3438.jpg
 
Ik heb iets vergelijkbaars gehad. Spookauto's rechts van me bij elke oprit op de snelweg. Uiteindelijk is alle camerabekabeling vervangen en dat heeft het opgelost.

Sinds de 2024.8.4 update op onze Model S (HW4) splitst er steeds een spook-voertuig af van een voorbijstekende wagen. Voorlopig nog geen antwoord ontvangen op de Service Request en een soft reset helpt niet. Is een herkalibratie van de camera's aan te raden? Of toch maar geduld hebben tot een volgende update...


Noch het opnieuw kalibreren van de camera's, noch 2024.8.9 geven een oplossing voor het probleem en Tesla Service Center zegt gewoon dat ze het niet kunnen oplossen omdat ze er van uit gaan dat het een software probleem is... Hopelijk kunnen we blijven aandringen, gezien uit jouw verhaal het mogelijks een hardware probleem is.