MaSansky
Member
Sterker, nog niet actieve borden voor tegenliggers die omgedraaid langs de weg staan worden ook herkend en als maximum ingezet. Let wel, dat zijn dus borden die aan de linkerkant van de weg staan en dus sowieso nooit zouden moeten gelden. Heb hierdoor op een 80 km/u weg een heel stuk op 30 km/u gezeten.Tjeeezzz..... Op HW3.0 is de 36.10 een DRAMA .... Je kan gewoon AP niet meer gebruiken! Als hij ergens een snelheidsbord op parallel-weg heeft gezien, of juist een bord gemist hebt, blijft hij gewoon 50 of 80 ofzo max aanhouden, en je kan het niet hoger zetten in de AP.
De *eerste* keer dat ik blij ben dat mijn eigen auto nog HW2.5 heeft, dus zonder "poging tot borden-herkenning", hahaha
Daar heb ik 36.11 op gekregen en had ik maar 1 feature in de release-notes, iets onduidelijks over de cruise-control, maar volgens mij wilt hij nu ineens altijd naar de full-speed toe als je hem aanzet ipv de huidige snelheid over te nemen?
Tip voor Tesla: maak de bord-herkenning niet in de eerste versie meteen overruling op de map-speeds, jammer van die wegwerkzaamheden bordjes enzo, probeer het eerst maar betrouwbaar te krijgen.. nu heb je de hele fleet naar de donder geholpen ;-)
Hebben ze eigenlijk wel testers bij Tesla of zijn die ook wegbezuinigd om de kwartaalcijfers op te poetsen? Het is wachten op een oekaze van de RDW dat de AP functionaliteit moet worden uitgezet in Nederland.