You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het stoplicht boven en/of naast de rijbaan waar FSD en de Green Light Chime op reageren kleurt feller dan de overige stoplichten. Zo kun je ook checken of de auto reageert op de juiste lichten.Vanmorgen 2020.36.10 gekregen.
Stoppen voor stoplichten en stopborden in AP nog niet getest.
Snelheidsborden worden inderdaad soms herkend en getoond.
Matrixborden niet.
Stoplichten kleuren veel feller en duidelijker.
Piepje bij groen licht werkt tot nu toe iedere keer. Grappig wel. Laat ik aan staan. Relaxter wachten voor een stoplicht. Piep and go.
Afslag nemen ging iets vlotter maar ook wat schokkerig. Niet gecheckt nog hoe de rest van de afrit ging.
150 km gereden Utrecht - Zuid-Laren. Geen vreemde rem-acties meegemaakt.
Leuk, die stickers kunnen ze gratis bij De Telegraaf van volgende week zaterdag doen.'30' sticker op een lantaarnpaal langs de weg. Pakt die gewoon mee
Ik heb zojuist 2020.36.3.1 op de AP1 s gezet. Eens kijken of het nog iets gaat brengen.
Ook opvallend:Vanmorgen getest en t werkt idd. Grappig om te zien. De nieuwe visualisatie “ziet” de verkeerslichten ook eerder.
Ook voorrangswegen met haaientanden of stop borden worden weergeven. Met autopilot aan wordt er nu ook daarwerkelijk geremd
Ook meegemaakt. 30 km wel herkend, einde 30 niet herkend. Dat bord stond ook iets weggedraaid, dus begrijpelijk. Tjonge we kunnen er toch niet omheen dat als AP straks normaler wordt, de wegwerkers ook secuurder moeten worden. Nu gaan er eindelijk nette AP drivers komen die zich wel aan de adviessnelheden gaan houden, dan moeten die wel netjes doorgegeven gaan worden in de toekomst. De AI zal voorlopig geen eigenwijze menselijke trekken gaan krijgen.Hier na eerste rit nog wat terughoudendheid:
- Bij wegwerkzaamheden keurig 30 bord herkend, maar daarna niet meer van 30 af te krijgen (maar moet de handleiding nog lezen)
- Bij een oranje knipperend verkeerslicht via pedaal go gegeven, rijdt door, dan toch in de ankers. Interpreteerde het kennelijk als oranje onderweg naar rood.
- Stevige phantom break op nagenoeg lege snelweg. Die snap ik tegenwoordig vaak niet meer.
A1 constant lichte schokken van het remmen niet te doen en enorm slecht voor de WAF.
Ook leuk: licht groen, we gaan weer rijden en direct aan de overkant remt-ie weer af omdat-ie een oversteekplaats voor fietsers ziet (die natuurlijk rood hebben). Dat-doet-ie-anders-nooit. Bleef bij 1x. En leuk als-ie op de snelweg iets ziet waarvan hij denkt "was dat een stopbord?". Denk dat ik het feature maar even uit moet zetten als er iemand naast me zit.Hier na eerste rit nog wat terughoudendheid:
- Bij wegwerkzaamheden keurig 30 bord herkend, maar daarna niet meer van 30 af te krijgen (maar moet de handleiding nog lezen)
- Bij een oranje knipperend verkeerslicht via pedaal go gegeven, rijdt door, dan toch in de ankers. Interpreteerde het kennelijk als oranje onderweg naar rood.
- Stevige phantom break op nagenoeg lege snelweg. Die snap ik tegenwoordig vaak niet meer.
Daar krijg je ze juist - geen volgauto en wel viaducten. Op een volle snelweg is er altijd wel een donkergrijze auto op je overzicht die veilige route en snelheid aangeeft.Stevige phantom break op nagenoeg lege snelweg. Die snap ik tegenwoordig vaak niet meer.