Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.48.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Zou dat getwitter van vorig jaar over de aanstaande release van FSD nou gewoon marketing geweest zijn voor de Q4 verkoopcijfers?

Of course. And, as usual, it worked like a charm. Het kan echt nog wel een flinke tijd gaan duren. Zeker voor Europa. De belofte is nog steeds genoeg om veel auto’s te verkopen. De beta test video’s zijn en blijven spectaculair.
 
Of course. And, as usual, it worked like a charm. Het kan echt nog wel een flinke tijd gaan duren. Zeker voor Europa. De belofte is nog steeds genoeg om veel auto’s te verkopen. De beta test video’s zijn en blijven spectaculair.
Eigenlijk is het geweldig, net als dat het ook zielig is. DWZ, ik ga er vanuit dat hij zelf wel wist dat die update er echt niet komen.
Ik hoorde pas een mooie podcast over slapen, waarin hij als voorbeeld werd aangehaald van iemand die maar weinig uren maakt en dan vol overtuiging gaat liegen.
 
  • Funny
Reactions: Lexikon
Eigenlijk is het geweldig, net als dat het ook zielig is. DWZ, ik ga er vanuit dat hij zelf wel wist dat die update er echt niet komen.
Ik hoorde pas een mooie podcast over slapen, waarin hij als voorbeeld werd aangehaald van iemand die maar weinig uren maakt en dan vol overtuiging gaat liegen.

Halverwege december was toch al bekent dat voor NL de eerstvolgende serieuze FSD-stap in maart of april dit jaar zou komen? De met veel trommelgeroffel aangekondigde kerstupdate viel mij ook wel iets tegen maar ik had niet de illusie dat we dezelfde functionaliteiten zouden ontvangen als weergegeven in de vele Youtube filmpjes :rolleyes:
 
Eigenlijk is het geweldig, net als dat het ook zielig is. DWZ, ik ga er vanuit dat hij zelf wel wist dat die update er echt niet komen.
Ik hoorde pas een mooie podcast over slapen, waarin hij als voorbeeld werd aangehaald van iemand die maar weinig uren maakt en dan vol overtuiging gaat liegen.
Mark Tuitert Drive podcast zeker... Die van dr Ludidi is ook goed ;-)
 
  • Like
Reactions: dutchchili
Halverwege december was toch al bekent dat voor NL de eerstvolgende serieuze FSD-stap in maart of april dit jaar zou komen? De met veel trommelgeroffel aangekondigde kerstupdate viel mij ook wel iets tegen maar ik had niet de illusie dat we dezelfde functionaliteiten zouden ontvangen als weergegeven in de vele Youtube filmpjes :rolleyes:
Trommel geroffeld voor data van releases heb ik nu nooit meer serieus want het betreft altijd de thuis basis america waar deze trommel genoffels voor zijn en niet ons kikkerlandje.. Geduldig afwachten dus.
 
Gisteren wat smeltende sneeuw in de lucht die niet bleef liggen, wat een drama!
Het was nog donker dus de ruitenwissers gaven weer niet thuis, constant zelf moeten bijsturen. Omdat er hier en daar wat plassen water lagen en de lijntjes niet meer zichtbaar waren had hij heel veel moeite om de weg te volgen en bochten nam hij heel onzeker. Vervolgens kom ik langs een geparkeerde vrachtwagen, gaat hij vol in de remmen en krijg ik ambras met de achterligger. Dit was nog maar in de eerste 5km. Kom ik op de autosnelweg, reed al lang niet meer op AP want was levensgevaarlijk, kreeg ik verschillende meldingen van camera's die niet beschikbaar waren en zelfs cruisecontrol die uitviel. Dit allemaal om wat smeltende sneeuw, op de terugrit zonder neerslag was alles terug normaal. FSD, zit er in de verste verte nog niet aan te komen als dit een voorproefje is.
 
  • Like
Reactions: Epyx