Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.32.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Als via de camera driver monitoring beter gaat werken zal dat een vervanging worden voor de torque nags. Waarom zou je dan je camera afdekken?
In dit stadium is het zo dat het alleen maar voor *meer* nags zorgt: behalve de "15 seconden geen beweging aan het stuur" nags krijg je nu ook nags voor wegkijken. Het is te omzeilen door een zonnebril te dragen of je camera af te plakken. Als er genoeg data is verzameld kan hopelijk de "geen beweging" nag er af, dat zou wel een enorme verbetering zijn.
 
  • Like
Reactions: ramonneke
Gisteren probeerde ik TACC de maximum snelheid over te laten nemen door het hendeltje naar me toe te trekken en even vast te houden. Maar er gebeurde helemaal niks. Is die feature kapot gegaan in de nieuwste versie van de software?
@pvkeep er is zeker iets anders in het gedrag met het pookje. Ik heb ook al diverse keren dit gehad.

Ik kan het fout hebben maar het heeft volgens mij te maken met de initiele snelheid van AP als je deze activeert.

Het is in ieder geval aardig irritant want ik verrichte deze handeling de hele tijd om naar Vmax + 3% te gaan.
 
@pvkeep er is zeker iets anders in het gedrag met het pookje. Ik heb ook al diverse keren dit gehad.

Ik kan het fout hebben maar het heeft volgens mij te maken met de initiele snelheid van AP als je deze activeert.

Het is in ieder geval aardig irritant want ik verrichte deze handeling de hele tijd om naar Vmax + 3% te gaan.
Ik heb de vinger er nog niet achter. Het zou wel zoiets kunnen zijn als jij beschrijft. Vanochtend had ik het probleem bij Alphen richting Bodegraven waar na het verkeerslicht NoA zich inschakelt. De maximumsnelheid is dan 100 maar mijn TACC staat op 70. Ik moet dan handmatig naar 100 'bijpoken'.
 
/offers?prds=scoring:tp
Als via de camera driver monitoring beter gaat werken zal dat een vervanging worden voor de torque nags. Waarom zou je dan je camera afdekken?
ik heb al ruim 2 jaar en 60.000 km een gewichtje van 5kg aan de linkerkant van het stuur. Werd hondsdol van die nag die aanging op de AP terwijl ik mijn stuur vasthad, daar betaal ik geen FSD voor.

In principe hoef ik nu dus in het geheel mijn handen niet aan het stuur te hebben (gewoon erop hebben liggen of in buurt is voldoende) en FSD werkt al 60.000km geheel uitstekend op de snelweg. Camera afplakken gaat natuurlijk alleen zeer tijdelijk werken.
 
  • Disagree
Reactions: Hbrink
Die gewichtjes moeten toch eenvoudig te detecteren zijn. Continu torque maar naar 1 richting. Gewoon vereisen dat de torque afgewisseld wordt.

Maar jaz dat moet je zelf weten. Ik zou het zelf niet doen zo'n gewicht Ivm verzekerings issues. Je zou maar een ongeluk krijgen waar je zelf ook letsel hebt en ze komen dat ding tegen....