Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2022.20

This site may earn commission on affiliate links.
Ik was gisteren even aan het spelen met summon en advanced summon. De wagen uit een krappe parkeerplaats halen werkte niet verkeerd enkel de functie “Ga naar doel” is best wel bagger.

Ik vermoed niet dat het echt een software probleem is maar eerder een “GPS/nauwkeurigheid“ probleem
Daarom ben ik met meerdere telefoons aan de slag gegaan. Hierbij leek het iets beter te gaan met een iPhone 12 dan met een Android A5x maar beide slagen de bal toch redelijk mis met het weergeven van zowel de wagen als jezelf in de app dus zolang dat dat zo blijft, zie ik niet in hoe dit ooit goed kan werken.

Was dit vroeger beter of is dit steeds zo geweest?
 
Ik was gisteren even aan het spelen met summon en advanced summon. De wagen uit een krappe parkeerplaats halen werkte niet verkeerd enkel de functie “Ga naar doel” is best wel bagger.

Ik vermoed niet dat het echt een software probleem is maar eerder een “GPS/nauwkeurigheid“ probleem
Daarom ben ik met meerdere telefoons aan de slag gegaan. Hierbij leek het iets beter te gaan met een iPhone 12 dan met een Android A5x maar beide slagen de bal toch redelijk mis met het weergeven van zowel de wagen als jezelf in de app dus zolang dat dat zo blijft, zie ik niet in hoe dit ooit goed kan werken.

Was dit vroeger beter of is dit steeds zo geweest?

Hoi Jan,

Ik weet niet welk referentiekader je hebt, maar laat je niet gek maken door die mooie plaatjes die je uit de VS ziet, waar men bij de ingang van een supermarkt staat en dat men de auto naar jou toe laat komen.

Dit is in Europa anders; dat mag hier helemaal niet. Slechts op privé-terrein. En dan nog, dan zal je heel erg in de buurt van de auto moeten blijven, om het te laten werken. Eigenlijk “meelopen”…

Lachertje dus en vrij nutteloos.

Het zelfstandig in en uit een nauwe privé parkeergarage rijden is wel handig.
 
2022.20.5.1 rolt nu uit. Minimale bug fixes no doubt..

20.6 inmiddels ook al. Gaat goed :)

 
Last edited:
  • Informative
Reactions: OttoR
2022.20.5.1 rolt nu uit. Minimale bug fixes no doubt..

20.6 inmiddels ook al. Gaat goed :)

2022.20.5.1 is bij over 4G binnengekomen, niet via WiFi.

Toch urgent kennelijk.
 
  • Like
Reactions: Rutgere
Toch apart dat 20.5.1 uitgebracht wordt na 20.6
Ik las in ander deel van het forum dat 5.1 er al was maar langzamer uit wordt gerold.

Hier gisteren 20.6 gekregen, 2 dagen nadat ik 20.5 kreeg. Vanmorgen zag ik in de auto in het service menu te graven ivm een foutmelding, kwam er boven in beeld weer het update icoontje tevoorschijn. Na exit uit het service menu was deze opeens weer verdwenen? Wellicht mapdata update.

Er valt geen touw aan vast te knopen al die versies..
 
  • Like
Reactions: KL0809