Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2022.20

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren naar 20.5 geupdate. het voelt alsof de TACC nu sneller accelereert naar de ingestelde snelheid op het moment dat een voorganger opschuift. Meer mensen die dit ondervinden? De afgelopen 50 km nog 0 phatom brakes gehad :cool:. Komend weekend veel km's op de planning, benieuwd hoe lang het goed blijft gaan.
 
Versie 20.5

+/+ Tesla herkende matrixbord met snelheid (70)!
-/- 100 meter daarna stond een bord met 100 en nam de Tesla dat over (regel dat matrixborden prioriteit hebben dus nog niet geïmplementeerd)
-/- herhaaldelijk wordt het afkruisen van een spitsstrook als verkeerslicht gezien: gelukkig gaat hij niet in de remmen :)
 
  • Like
Reactions: OttoR
Wellicht al 100 keer ergens anders voorbijgekomen, maar een WiFi vraagje. Staat de software toe dat als ik ga rijden de WiFi automatisch op ‘aan’ blijft staan?

Ik wil graag dat hij van mijn thuiswifi nadat ik wegrijd overschakelt op mijn hotspot.

Nu moet ik de WiFi inschakelen, dan zoekt hij mijn iPhone en maakt hij verbinding. Ik wil van die tussenstap af.

Vind een tientje per maand voor internet betalen onzin als ik internet bij me heb waar ik al voor betaal. Weet dat als ik een auto van 70k kan rijden ik ook een tientje per maand kan betalen, maar ik vind het stom.
 
  • Like
Reactions: S802TES and OttoR
Wellicht al 100 keer ergens anders voorbijgekomen, maar een WiFi vraagje. Staat de software toe dat als ik ga rijden de WiFi automatisch op ‘aan’ blijft staan?

Ik wil graag dat hij van mijn thuiswifi nadat ik wegrijd overschakelt op mijn hotspot.

Nu moet ik de WiFi inschakelen, dan zoekt hij mijn iPhone en maakt hij verbinding. Ik wil van die tussenstap af.

Vind een tientje per maand voor internet betalen onzin als ik internet bij me heb waar ik al voor betaal. Weet dat als ik een auto van 70k kan rijden ik ook een tientje per maand kan betalen, maar ik vind het stom.

Zo ver ik weet kan dat niet.
 
  • Disagree
Reactions: tCC_
Wellicht al 100 keer ergens anders voorbijgekomen, maar een WiFi vraagje. Staat de software toe dat als ik ga rijden de WiFi automatisch op ‘aan’ blijft staan?

Ik wil graag dat hij van mijn thuiswifi nadat ik wegrijd overschakelt op mijn hotspot.

Nu moet ik de WiFi inschakelen, dan zoekt hij mijn iPhone en maakt hij verbinding. Ik wil van die tussenstap af.

Vind een tientje per maand voor internet betalen onzin als ik internet bij me heb waar ik al voor betaal. Weet dat als ik een auto van 70k kan rijden ik ook een tientje per maand kan betalen, maar ik vind het stom.
Dat is sinds een jaar mogelijk, zie: