You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Remlichten en pinkers van andere auto’s worden ook getoond.Als ik het zo zie, hebben we nog niet de FSD visuals. Is het nou alleen groter of wordt er ook daadwerkelijk meer getoond?
Lijkt het wel op. Ook heb ik het idee (vanuit het filmpje) dat hij ook auto's verderop laat zien dan normaalTegenkomend verkeer?
Anticiperen op die remlichten en pinkers lijkt het ook te doen.Remlichten en pinkers van andere auto’s worden ook getoond.
Verder denk ik niet echt verschillen.
Omdat dat een representatie is van wat de auto ziet, en dat die auto dat nodig heeft om "automatisch" te kunnen rijden...De vraag die ik me stel...:
- Een film kijken terwijl je rijdt mag niet... begrijp ik
- te lang naar het scherm kijken mag niet... begrijp ik deels
- een hoop animatie alsof je in een racespel zit, met richtingaanwijzers, stoplichten, tegenliggers bomen, kegels, voetgangers, fietsers en een hond die op drie poten staat, dat is dan plots niet meer afleidend en kan wel...
Gelukkig zie ik alle bovenstaande door het grote doorzichtige scherm voor mijn neus, ook wel eens voorruit genoemd.
Dat over een UI zo enthousiast kan gedaan worden gaat mijn petje te boven...
Dat mensen, die niet verder kijken dan hun neus lang is, auto mogen rijden...
Als dat zo is vrees ik het ergste, in m'n nodel 3 'dansen' de auto's bij stilstand voor een verkeerslicht of in de file naar hartelust, ook veranderen vrachtwagens in busjes en andersom. Kortom, als de visualisatie een graadmeter is voor hoe de auto z'n omgeving interpreteert, dan stuur en kijk ik liever zelf.Omdat dat een representatie is van wat de auto ziet, en dat die auto dat nodig heeft om "automatisch" te kunnen rijden...
Dat mensen, die niet verder kijken dan hun neus lang is, auto mogen rijden...
Ik heb niet de indruk dat de daadwerkelijke besturing van de auto afhankelijk is en gebruik maakt van de data zoals die op het scherm wordt gevisualiseerd. Het visualiseren zal ongetwijfeld een lagere prioriteit hebben in de software en wellicht zelfs geheel onafhankelijk van de besturing werken.Als dat zo is vrees ik het ergste, in m'n nodel 3 'dansen' de auto's bij stilstand voor een verkeerslicht of in de file naar hartelust, ook veranderen vrachtwagens in busjes en andersom. Kortom, als de visualisatie een graadmeter is voor hoe de auto z'n omgeving interpreteert, dan stuur en kijk ik liever zelf.
Yep, ik zou liever in plaats van die animaties een debug console willen waar de auto uitlegt waarom ie net gedaan heeft wat ie heeft gedaan en waarom in hemelsnaam ('nou ik vond die fietser wel erg eng dus ik heb ik geremd.' 'Mijn kaartdata zegt dat het hier 30kmh is en toch laat ik 80 zien op het scherm' etc.Het liefst zet ik die hele animatie zooi uit. Klopt 9/10 keer van geen kant en je hebt er geen zak aan.
Dan moet je een ander merk gaan rijden, die hebben geen animatieHet liefst zet ik die hele animatie zooi uit. Klopt 9/10 keer van geen kant en je hebt er geen zak aan.
Beetje lastig zo’n debug console want die heb je juist nodig tijdens het rijden en tijdens het rijden is het niet echt handig om een debug scherm te gaan bekijken…….Yep, ik zou liever in plaats van die animaties een debug console willen waar de auto uitlegt waarom ie net gedaan heeft wat ie heeft gedaan en waarom in hemelsnaam ('nou ik vond die fietser wel erg eng dus ik heb ik geremd.' 'Mijn kaartdata zegt dat het hier 30kmh is en toch laat ik 80 zien op het scherm' etc.
Het liefst zet ik die hele animatie zooi uit. Klopt 9/10 keer van geen kant en je hebt er geen zak aan.
Wellicht handig om je disagree even toe te lichten…….?Dan moet je een ander merk gaan rijden, die hebben geen animatie
Probleem is niet het display. Probleem is de onnodige animatie van de auto’s/weg om je heen.Wellicht handig om je disagree even toe te lichten…….?
Als je het hebt over “zooi”, “klopt geen kant van” en “geen zak aan” dan denk ik dat je niet echt tevreden bent met je keuze voor Tesla, dan is een ander merk de volgende keer misschien een betere keuze. Er zijn tegenwoordig voldoende alternatieven met een meer conventioneel display.