't is natuurlijk allemaal pure speculatie, maar ik zie geen hele logische oplossing.
- meer bereik uit dezelfde accu door meer efficiency, lagere marges etc? Zou kunnen, maar dat verplaatst het probleem alleen maar. Of je nu range anxiety hebt met 380 km range of met 500 km range maakt niet veel uit.
- accu-swap? levert geen wezenlijk ander/beter resultaat dan de SuC's en de logistiek is een nachtmerrie.
- navigatie die routes planned langs SuC's waar en wanneer laden noodzakelijk is? plausibel, maar zoals pvh opmerkt heeft niet elke auto SuC en/of navigatie. Eventueel fallback op niet-Tesla laadstations, met info over welke beschikbaar zijn? Zou kunnen, maar lang niet elk land heeft een serieuze openbare laadinfra zoals NL die heeft.
- gigantische uitbreiding van het aantal SuCs? mogelijk, maar niet op korte termijn een oplossing.
Ik ben benieuwd
- meer bereik uit dezelfde accu door meer efficiency, lagere marges etc? Zou kunnen, maar dat verplaatst het probleem alleen maar. Of je nu range anxiety hebt met 380 km range of met 500 km range maakt niet veel uit.
- accu-swap? levert geen wezenlijk ander/beter resultaat dan de SuC's en de logistiek is een nachtmerrie.
- navigatie die routes planned langs SuC's waar en wanneer laden noodzakelijk is? plausibel, maar zoals pvh opmerkt heeft niet elke auto SuC en/of navigatie. Eventueel fallback op niet-Tesla laadstations, met info over welke beschikbaar zijn? Zou kunnen, maar lang niet elk land heeft een serieuze openbare laadinfra zoals NL die heeft.
- gigantische uitbreiding van het aantal SuCs? mogelijk, maar niet op korte termijn een oplossing.
Ik ben benieuwd