Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
2019.28.1
6C8C6F5C-93BE-42C6-B4C1-9CCD37B300D7.jpeg
07FEC922-EF59-49A1-A7AE-083A443B0BB9.jpeg
 
Ben benieuwd wat dit zal brengen

2019.28.1 4ff958d brengt ons volgens onze buren:
- koppeling van het bestuurdersprofiel aan de sleutel/telefoon;
- volume reductie bij openen van iedere deur (en niet alleen bij het open van die van de bestuurder);
- volume bij bluetooth niet langer afhankelijk van het op de telefoon ingestelde volume;
- beach buggy met 2 controllers kunnen spelen;
- schaken is als spel toegevoegd.
 
  • Informative
Reactions: WillemH65 and pvh
Ik heb de vorige keer ook allerlei koffiemolengeluiden gehad tijdens het updaten ;)
Firmware flash van de batterijkoelmiddelpomp ofzo??? ;-)

Vroegah kon je muziekje krijgen uit de stappenmotor van je diskdrive ... Koffiemolen-emulator-mode is kinderspel voor Tesla.

Hier ook installing de 28....
 
Last edited:
  • Funny
  • Informative
Reactions: MaH and Roel87
Nou helaas, mijn 5 euro China's-Finest USB PS3/PS4 controller doet het jammer genoeg nog steeds niet op Beach Buggy.
Wel op de Atari games (maar dat deed het met vorige versies ook al). Blijkbaar nog niet alle drivers compleet/compatible.

Voor als mensen wel werkende game-controller hebben op BeachBuggy op versie 28, welk exact merk/type gebruik je? Want ik ben wel eager om het werkend te hebben!! ;-)
 
Heb mijn alarm volgende ochtend weer ingeschakeld en niks meer gebeurd. Ik ga dus voorlopig mee in de vliegtheorie ;)

Ik had in mijn woning vroeger regelmatig een vals alarm op warme dagen. In één locatie kon de temperatuur oplopen tot 35+ graden. Indien dit gecombineerd werd met de afwisseling van licht en schaduw door wolken die het zonnelicht tijdelijk verminderen, dan beschouwden de sensoren dit als een inbreker. Men had immers de warmte van een persoon, en het spel van licht en schaduw interpreteerden de sensoren als "beweging". Kan eveneens een verklaring zijn.