You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bij IEDERE deur, dit werkt momenteel alleen bij de bestuurders deur
Vorig jaar zat een Renault ook zo te duwen op de A2 Amsterdam-Utrecht, en op de middenstrook een Mercedes die aan het jojo-en was qua snelheid tussen de 95 en 105 dus ik geraakte er ook niet snel langs. Net na de tunnel in Utrecht er dan toch langs, en de Renault kwam op mijn rijvak een noodstop uitvoeren. AP remde netjes af voor de 2 remtesten, en het resultaat was wel hilarisch want de pogingen van de Renault rijder om me een bepaald lesje te leren* waren dus nutteloosGisteren op de A4 naar Amsterdam werd ik afgesneden door een bestelbus. Dat was bewust, want busje zat al een tijdje op slechts kus-afstand van mijn achterbumper. Toen ik zelf naar rechts kon en 'm ruimte gaf om in te halen, ging mijn nieuwe vriend eerst naast mij half op mijn baan rijden (10cm naast mijn auto) en sneed mij vervolgens af zodat ik vol in de ankers moest (overigens: geen ingreep van de AP!!).
Ik hoop dat dit ook de 'bug' (feature?) fixt dat hetzelfde gebeurt bij voorkoelen (voorverwarmen heb ik nog niet kunnen testen). De Zoe en Leaf gebruikten dan altijd 'auto', ongeacht wat je had ingesteld. Erg slim.Met de fix voor dog mode. Let op, tot deze fix werkte dog mode niet als je op een warme dag de fan speed handmatig laag had gezet!
Bij beveiliging, vinkje bij alarm uit
@Dreistein was dit jouw voorwaarde aan Elon om een 3 te willen kopen?Aanvullende beelden van 2019.28.1, Schaakspel,
Vorig jaar zat een Renault ook zo te duwen op de A2 Amsterdam-Utrecht, en op de middenstrook een Mercedes die aan het jojo-en was qua snelheid tussen de 95 en 105 dus ik geraakte er ook niet snel langs. Net na de tunnel in Utrecht er dan toch langs, en de Renault kwam op mijn rijvak een noodstop uitvoeren. AP remde netjes af voor de 2 remtesten, en het resultaat was wel hilarisch want de pogingen van de Renault rijder om me een bepaald lesje te leren* waren dus nutteloos
*= dat ik harder dan 100 moet rijden? Aan de kant moet voor hem? Wat moet ik tov hem doen?![/QUOT]
dashcam save drukken en naar politie sturen in beide gevallen? Vraag me af of ze er iets mee doen
Bellen kan niet meer! Je kan in app service verzoek aanmaken, maar ik heb ook al gelezen dat ze 69 euro rekenen voor firmware push tegenwoordig (belachelijk)
Er is een kans dat de bijna voltooide download bestond uit versie 2019.28.1. Die versie bevat een bug in ‘dog mode’ en is zeer snel vervangen door 2019.28.2. Lees hier: https://electrek.co/2019/08/02/tesla-pushing-fix-dog-mode/iemand een idee of ik een bepaalde reset uit kan voeren om een update waarvan de download niet meer doorgaat te hervatten? Of toch de SEC gaan bellen, als je er ooit doorheen komt :-(
iemand een idee of ik een bepaalde reset uit kan voeren om een update waarvan de download niet meer doorgaat te hervatten? Of toch de SEC gaan bellen, als je er ooit doorheen komt :-(
View attachment 437625
Ik kan me dat niet voorstellen in het geval van een update die blijft hangen. Dit moet toch gewoon onder garantie vallen?Bellen kan niet meer! Je kan in app service verzoek aanmaken, maar ik heb ook al gelezen dat ze 69 euro rekenen voor firmware push tegenwoordig (belachelijk)
Ik kan me dat niet voorstellen in het geval van een update die blijft hangen. Dit moet toch gewoon onder garantie vallen?
Vind het nogal terecht eigenlijk. Al die mensen die onnodig servicemedewerkers van het werk houden omdat ze geen week kunnen wachten tot ze op een normale manier een nieuwe firmware krijgen, en vervolgens wel op alle forums steen en been klagen dat de service centers onbereikbaar en traag zijn.Bellen kan niet meer! Je kan in app service verzoek aanmaken, maar ik heb ook al gelezen dat ze 69 euro rekenen voor firmware push tegenwoordig (belachelijk)
Vind het nogal terecht eigenlijk. Al die mensen die onnodig servicemedewerkers van het werk houden omdat ze geen week kunnen wachten tot ze op een normale manier een nieuwe firmware krijgen, en vervolgens wel op alle forums steen en been klagen dat de service centers onbereikbaar en traag zijn.
Doet me denken aan eind jaren 90 toen UPC ineens 10 cent per minuut ging vragen voor de helpdesk. Iedereen schreeuwde schand omdat service gratis moest zijn, maar tegelijk stortten de gemiddelde wachttijden in van 4 uur naar letterlijk 5 minuten omdat iedereen ineens 2 keer nadacht voor ie de ISP ging bellen omdat de printer stuk was.
Stap 1 naar een efficiënte klantenservice - elimineer het misbruik zodat je meer tijd en aandacht hebt voor echte problemen.
Maar 69 euro voor 1 knopje indrukken vind ik geen service voor een auto van die prijs, dat is de andere kant van het verhaal.