Daarvan had EM pas getwitterd 'It almost doesn't suck'. Hier een filmpje om een indruk te krijgen:Ook die zou te traag zijn om echt bruikbaar te zijn.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Daarvan had EM pas getwitterd 'It almost doesn't suck'. Hier een filmpje om een indruk te krijgen:Ook die zou te traag zijn om echt bruikbaar te zijn.
Soms zit je vooraan en de andere keer weer een van de laatste. Zit ook op .20 en wacht rustig af.Ik krijg de update maar niet. Van 2019.16 naar 2019.20 duurde ook al een eeuwigheid en nu kreeg ik 2 weken geleden de patch van 2019.20.4.3 naar 2019.20.4.4 kaar daar is het ook bij gebleven. Hebben meer M3P rijders dit?
Tja, we waren gewaarschuwd. 'Owning a Tesla should be fun' volgens de twitteraar aan het roer.
Ik denk dat Firehuntah het over de komende 'Enhanced Summon' had.
Denk dat je Summon niet kent. Is een gimmick, niet echt bruikbaar. Goed voor een demo maar veel te traag.
Ook die zou te traag zijn om echt bruikbaar te zijn.
Het is gewoon rustig af wachten. Ik zat er voorheen ook vaak vroeg bij, laatste tijd niet meer en duurde het elke keer wat langer voordat ik ze kreeg. En 2019.28.3 kreeg ik ineens op de 1e dag dat hij beschikbaar was.Ik krijg de update maar niet. Van 2019.16 naar 2019.20 duurde ook al een eeuwigheid en nu kreeg ik 2 weken geleden de patch van 2019.20.4.3 naar 2019.20.4.4 kaar daar is het ook bij gebleven. Hebben meer M3P rijders dit?
Als kleine toevoeging, je was nog 1 woordje vergeten:Ook die zou te traag zijn om echt bruikbaar te zijn.
Is je Tesla verbonden met een WiFi netwerk? Ik heb in het begin ook tijden gewacht op mijn eerste update. Toen toch maar geïnvesteerd in een router die de auto in de garage wist te bereiken en nog geen uur nadat de Tesla verbonden was met het WiFi netwerk kwam de update binnen.Ik krijg de update maar niet. Van 2019.16 naar 2019.20 duurde ook al een eeuwigheid en nu kreeg ik 2 weken geleden de patch van 2019.20.4.3 naar 2019.20.4.4 kaar daar is het ook bij gebleven. Hebben meer M3P rijders dit?
@wooter : ben nu nog eens aan het testen as we speak.. tot 7% leeggereden
Hij laadt nu reeds tot 43% aan 110+ kw
Bij 48% zakt hij al onder de 100kw
Bij 50% zakt hij al onder de 90kw
Bij 55% al onder de 80kw
Bij 58% al onder de 70kw
Lijkt me toch een pak trager dan voorheen vanaf die 48%
Snelheid van smart summon op dit moment is schijnbaar 5 tot 8 km/u, voorheen 2 tot 5. De auto kan nu dus sneller naar jou toe dan jij wandelend naar hem. Dat maakt het wmb heel nuttig, ik parkeer iedere dag op een terrein van een paar honderd vierkante meters.
Maja, van de UNECE mag mijn auto alleen rijden als ik ernaast sta. Dat is inderdaad knap nutteloos. Heb huidige summon 2 keer gebruikt in totaal om invaliden de ruimte te geven.
Als je op TeslaFi kijkt zie je dat 50% nog op 2019.24 zit, en nog geen 10% op 2019.28.3. Je kunt weinig anders doen dan Geavanceerd aanvinken en wachten, het komt vanzelf.Bij mij komt die update van 2019.28.3 ook maar niet door. Zit op 2019.24.4 nog altijd. Vandaag zelfs de wagen vlak voor het raam aan de wifi geparkeerd. Echt vervelend aangezien ik gameconsoles heb gekocht voor Beach Buggy racing
Lijkt me niet goed voor je batterij om 'm met 100% te parkeren voor langere tijd... Persoonlijk zou ik 'm nooit boven de 80% zo lang laten staan. En met je huidige verlies zou dat ook geen probleem zijn.Ik heb mijn Model X een maand lang moeten parkeren op de luchthaven, en heb een interessant verschil ondervonden qua batterijverlies.
Vroeger was ik makkelijk een percent per dag kwijt, soms zelfs 2. Dus 30 dagen aan dat tempo parkeren betekende makkelijk 40% kwijt. En dan had ik alle apps en Teslafi uitgeschakeld.
Nu stond mijn Model X er met 2019.20.4.3 en had ik de wagen de eerste dag tot 100% geladen en geparkeerd. 30 dagen later stond de batterij op 85%, wat betekent een verlies van 15%. Da's heel netjes lijkt me!
Als je op TeslaFi kijkt zie je dat 50% nog op 2019.24 zit, en nog geen 10% op 2019.28.3. Je kunt weinig anders doen dan Geavanceerd aanvinken en wachten, het komt vanzelf.
Had er even overheen gelezen. Maar mijn M3P staat idd aan de wifi in het begin aan de tether van mijn iphone maar sinds de aanpassing in mijn laadpaal aan een TP-link met wifi via powercable welke naar mijn EVBox loopt. Zeker een tip voor mensen welke een EVbox (homeline) hebben.Is je Tesla verbonden met een WiFi netwerk? Ik heb in het begin ook tijden gewacht op mijn eerste update. Toen toch maar geïnvesteerd in een router die de auto in de garage wist te bereiken en nog geen uur nadat de Tesla verbonden was met het WiFi netwerk kwam de update binnen.
Ja nu weet ik dat wel, maar ik wou echt geen risico nemen. Volgende keer laat ik ‘m lekker terug achter met 90% en dan is ie op 30 dagen terug op 75%. Vorig jaar liet ik ‘m achter nabij Schiphol met 90% en na 30 dagen was ie gezakt voorbij 60%. Hoeveel weet ik niet meer, maar ik weet wel dat ik in Zaltbommel moest laden.Lijkt me niet goed voor je batterij om 'm met 100% te parkeren voor langere tijd... Persoonlijk zou ik 'm nooit boven de 80% zo lang laten staan. En met je huidige verlies zou dat ook geen probleem zijn.
Het is geen garantie, gewoon een voorrangsknopje. Tesla releaset al sinds jaar en dag updates naar specifiek gekozen demografieen, dat is logisch. Afhankelijk van wat ze releasen kiest de distributielogica zelf passende auto's om eerst te laten testen. De "geavanceerd" setting is enkel een vlaggetje dat stelt dat je er geen bezwaar tegen hebt om vooraan te staan als er een release matcht op jouw profiel.Maar wat is buiten een knopje het verschil? Als deze op standaard staat dan krijg je dezelfde update cyclus als geavanceerd. Het is volgensmij niet zo dat ze een standaard of geavanceerde release cyclus hebben. Immers zit er enorm veel verschil tussen mensen. Mijn software is nu 2019.20.4.4 (1.1%) terwijl 2019.24.4 (39.6%), 2019.28.2 (30.1%), 2019.28.3 (13.4%) en 2019.28.3.1 (6,4%) ook al lang en breed zijn uitgerold. Ik vind mijn software dus helemaal niet zo geavanceerd als Tesla doet voorkomen. Geavanceerd in achter lopen ja.
Pas nu knalt 28.3.1 er echt uit. Meestal gaat hij dan in een paar dagen naar bijna iedereen.Maar wat is buiten een knopje het verschil? Als deze op standaard staat dan krijg je dezelfde update cyclus als geavanceerd. Het is volgensmij niet zo dat ze een standaard of geavanceerde release cyclus hebben. Immers zit er enorm veel verschil tussen mensen. Mijn software is nu 2019.20.4.4 (1.1%) terwijl 2019.24.4 (39.6%), 2019.28.2 (30.1%), 2019.28.3 (13.4%) en 2019.28.3.1 (6,4%) ook al lang en breed zijn uitgerold. Ik vind mijn software dus helemaal niet zo geavanceerd als Tesla doet voorkomen. Geavanceerd in achter lopen ja.