Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren heb ik 3x de MCU2 moeten resetten omdat de browser niet meer reageerde. Kennelijk kan de browser niet goed om met abetterrouteplanner. De browser reageert niet meer en je kunt dus ook geen andere websites meer laden.

Browser heb ik ook wel eens dat hij stopt. Wat bij mij werkt is dan in plaats van een webadres ingeven een zoek opdracht forceren, dus simpelweg een paar woorden invoeren. Daarna komt hij bij mij met Google en kan ik weer een website uit de favorieten laden.
 
Hebben jullie ook een algehele Power Off gedaan? Je kan gewoon in de auto blijven zitten.
Via het Security menu, Power Off,
5 minuten wachten en dan de auto weer aanzetten door de rem aan re tikken.
Het heeft bij mijn auto een aantal problemen opgelost.
De reset gaat niet ver genoeg, blijkbaar.
 
Het valt mij de laatste tijd op dat de Tesla bij op en afrit tussen mij en de volgende auto verruimt, van 1 wagenlente naar 3 wagenlengtes. Na de oprit/afrit versnelt het de pas tot 1 wagenlengte. Waarschijnlijk om andere verkeersdeelnemers ruimte te geven bij het invoegen. Hebben jullie Tesla's dat ook?

Deze gedrag is niet terug te vinden in autopilot instellingen, vandaar dat ik het vraag.
 
  • Informative
Reactions: job-lek
Sinds al even op versie 2018.42.3

Mijn problemen:
- Browser werkt helemaal niet, enkel na een reset, maar dan na X tijd doet die weer helemaal niets
- Bij de eerste in of uitgaande telefoonoproep hoor ik de andere kant niet. Pas bij de tweede oproep lukt het wel. En dit telkens zo bij elk nieuw vertrek.

Iemand die hier nog last van heeft?
 
Sinds al even op versie 2018.42.3

Mijn problemen:
- Browser werkt helemaal niet, enkel na een reset, maar dan na X tijd doet die weer helemaal niets
- Bij de eerste in of uitgaande telefoonoproep hoor ik de andere kant niet. Pas bij de tweede oproep lukt het wel. En dit telkens zo bij elk nieuw vertrek.

Iemand die hier nog last van heeft?

Bekende problemen helaas. Soms helpt het om bij eerste gesprek even met volume wieltje te draaien...
 
Het valt mij de laatste tijd op dat de Tesla bij op en afrit tussen mij en de volgende auto verruimt, van 1 wagenlente naar 3 wagenlengtes. Na de oprit/afrit versnelt het de pas tot 1 wagenlengte. Waarschijnlijk om andere verkeersdeelnemers ruimte te geven bij het invoegen. Hebben jullie Tesla's dat ook?

Deze gedrag is niet terug te vinden in autopilot instellingen, vandaar dat ik het vraag.
Ja, sinds v9 houdt mijn Tesla bij invoegstroken ruim meer afstand tot de voorligger. Duidelijk bedoeld om ruimte te maken voor een invoeger. Ook al is die er niet :rolleyes: