Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Spotify in de S

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn Spotify (zowel op mijn eigen account als op het Tesla acount) en TuneIn bleven vastlopen. Volgens het SeC zou dit probleem opgelost worden met V8 maar hoewel het aantal vastlopers beduidend minder is geworden is doet het probleem zich nog steeds voor. De engineers in Tilburg hebben zich er nu in verdiept en er blijkt nog steeds een bug in de software te zitten. Hopelijk komt de definitieve oplossing met de volgende firmware upgrade. Tot die tijd maar Spotify streamen vanaf mijn telefoon.
 
Hebben jullie geen hinder dat hij een album niet continuous afspeelt? Hij stopt 1sec na elk nummer om dan het volgende te bufferen en te starten met afspelen. Bijzonder vervelend als je bvb naar albums van Pink Floyd luistert. Zulke optie hand WinAmp al op mijne Windows95 o_O
 
Hebben jullie geen hinder dat hij een album niet continuous afspeelt? Hij stopt 1sec na elk nummer om dan het volgende te bufferen en te starten met afspelen. Bijzonder vervelend als je bvb naar albums van Pink Floyd luistert. Zulke optie hand WinAmp al op mijne Windows95 o_O

Neen, werkt hier als een zonnetje. Enige uitzondering is wanneer het 3G te zwak is of mankeert.