Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Spotify in de S

This site may earn commission on affiliate links.
Voor diegenen voor wie de partner (of Sonos systeem) ook (hetzelfde) Spotify premium account gebruikt; er is een mogelijkheid tot een family account voor 5€ extra. Hiermee kan een extra (onafhankelijk) account gekoppeld worden aan hetzelfde abonnement. Dus 2x premium voor de prijs van 1.5.
 
Heb mijn 85D nog maar een paar weken, maar het begint goed :) . Heb alvast mijn Tidal opgezegd en geswitched naar Spotify Premium (0.99 cent / 3 maand). Ik weet wel dat er een Premium account included is, maar ik vrees dat het maken van playlists op de Tesla interface iets te omslachtig zal zijn, dus neem de playlists liever over.
Enig idee hoe lang het normaal duurt eer de updates wordt uitgerold na announcement? (nog geen ervaring mee, vandaar de vraag)
Heb ook de ruis bij het beluisteren van internetradio, maar zal even afwachten tot de update er op staat.
 
Heel eenvoudig: in de auto van papa werkt K3 niet ... Voorlopig geloven ze het nog. ;-)

Dat stadium ben ik al heeeeel lang voorbij. Nu hebben ze allemaal de login gegevens van mijn Spotify account. Regelmatig als ik op Spotify een nummer wil luisteren komt het geluid bij een van de meiden uit haar koptelefoon en niet bij mij.

Ik heb ze wel heel lang wijs kunnen maken dat je alleen in Frankrijk McDonald's hebt en niet in NL.
 
ik vrees dat het maken van playlists op de Tesla interface iets te omslachtig zal zijn, dus neem de playlists liever over.

Wel - wat ik gelezen heb is dat je bestaande playlists kunt oproepen en afspelen. Maak dan met een gratis spotify account zoveel playlists af als je nodig hebt - en zoek die op in je MS... Gewoon een kwestie van een naam te kiezen die je makkelijk terug kan vinden met de tesla account...
 
Dat stadium ben ik al heeeeel lang voorbij. Nu hebben ze allemaal de login gegevens van mijn Spotify account. Regelmatig als ik op Spotify een nummer wil luisteren komt het geluid bij een van de meiden uit haar koptelefoon en niet bij mij.

Ik heb ze wel heel lang wijs kunnen maken dat je alleen in Frankrijk McDonald's hebt en niet in NL.
Vast nog heel jonge kids. Die grote M is waarschijnlijk het eerste logo dat kinderen, mits ze niet visueel gehandicapt zijn, leren kennen.
 
Leuke discussie, maar ik wil de update! :)

In een BMW waar ik laatste in reed herkende mijn iPhone dat ik in een BMW wat en schakelde Spotify vanaf mijn telefoon over naar de iDrive. Dat werkte ook al erg goed.
 
Door de supercharger in Oosterhout zijn wij voor het eerst maar eens naar de Mac gegaan. Jongens zijn inmiddels 5 en 7, we hebben het dus nog erg lang volgehouden. Nu kennen ze dus ook die M, door de slechte invloed van het superchargen:biggrin:. In de zomer is het toch vooral dat hartje van Ola dat direct effect op ze heeft...
 
Betekend dit dat ik mijn huidige account aan het tesla account kan koppelen en dan helft betalen? :)

Als jij de accountgegevens van het Tesla Premium account kan ontfutselen :biggrin:

- - - Updated - - -

De klok tikt. 2:00 komende nacht CET gaat de stekker uit Rdio. Zal mij benieuwen of ze de gehele EU/Azia floot kunnen updaten vóór dat moment...

- - - Updated - - -

Ik ben overigens ook zeer benieuwd naar de kwaliteit van de stream. Op mijn telefoon heb ik deze altijd op "Extreme" staan. Ik moet zeggen dat het verschil tussen "Extreme" en flac op een USB stick minimaal is, áls ik het al denk te horen. Maar of de 3G bandbreedte in de Tesla dat gaat trekken......