TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Spotify in de S

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by ebullio, Dec 21, 2015.

1. ErikR

ErikR Member

Voor diegenen voor wie de partner (of Sonos systeem) ook (hetzelfde) Spotify premium account gebruikt; er is een mogelijkheid tot een family account voor 5€ extra. Hiermee kan een extra (onafhankelijk) account gekoppeld worden aan hetzelfde abonnement. Dus 2x premium voor de prijs van 1.5.

2. Basvdpoel

Basvdpoel Member

Betekend dit dat ik mijn huidige account aan het tesla account kan koppelen en dan helft betalen? :)

3. efway

efway New Member

Heb mijn 85D nog maar een paar weken, maar het begint goed :) . Heb alvast mijn Tidal opgezegd en geswitched naar Spotify Premium (0.99 cent / 3 maand). Ik weet wel dat er een Premium account included is, maar ik vrees dat het maken van playlists op de Tesla interface iets te omslachtig zal zijn, dus neem de playlists liever over.
    Enig idee hoe lang het normaal duurt eer de updates wordt uitgerold na announcement? (nog geen ervaring mee, vandaar de vraag)
    Heb ook de ruis bij het beluisteren van internetradio, maar zal even afwachten tot de update er op staat.

4. Dirk VP

Dirk VP Member

Rdio zou tot vandaag ( 22/12) werken. Als Tesla geen gaatje laat vallen, zou de OTA update dus nu moeten binnenkomen. Fingers crossed...

5. pvkeep

pvkeep Paul van Keep

Dat stadium ben ik al heeeeel lang voorbij. Nu hebben ze allemaal de login gegevens van mijn Spotify account. Regelmatig als ik op Spotify een nummer wil luisteren komt het geluid bij een van de meiden uit haar koptelefoon en niet bij mij.

Ik heb ze wel heel lang wijs kunnen maken dat je alleen in Frankrijk McDonald's hebt en niet in NL.

6. HansBe

HansBe Member

Wel - wat ik gelezen heb is dat je bestaande playlists kunt oproepen en afspelen. Maak dan met een gratis spotify account zoveel playlists af als je nodig hebt - en zoek die op in je MS... Gewoon een kwestie van een naam te kiezen die je makkelijk terug kan vinden met de tesla account...

7. justah

justah Sssssh

Hahahaha :biggrin:

8. Wim S.

Wim S. Supporting Member

Vast nog heel jonge kids. Die grote M is waarschijnlijk het eerste logo dat kinderen, mits ze niet visueel gehandicapt zijn, leren kennen.

9. widodh

widodh Model S 85 and 100D

Leuke discussie, maar ik wil de update! :)

In een BMW waar ik laatste in reed herkende mijn iPhone dat ik in een BMW wat en schakelde Spotify vanaf mijn telefoon over naar de iDrive. Dat werkte ook al erg goed.

10. HWS

HWS Supporting Member

Vroeger was dat zo'n gele schelp maar die bestaat (bijna) niet meer geloof ik:rolleyes:

11. Janwillem

Janwillem Member

Door de supercharger in Oosterhout zijn wij voor het eerst maar eens naar de Mac gegaan. Jongens zijn inmiddels 5 en 7, we hebben het dus nog erg lang volgehouden. Nu kennen ze dus ook die M, door de slechte invloed van het superchargen:biggrin:. In de zomer is het toch vooral dat hartje van Ola dat direct effect op ze heeft...

12. AnalysiZ

AnalysiZ Active Member

Nee, hoor... ik vertel (ook bij volwassenen) gewoon dat die gele M gewoon 2 Fastned Stations naast elkaar zijn. :tongue:
    En als ik dan vraag wie betaald moet ik ineens heel hard doorrijden:wink::biggrin:

13. ErikR

ErikR Member

Als jij de accountgegevens van het Tesla Premium account kan ontfutselen :biggrin:

- - - Updated - - -

De klok tikt. 2:00 komende nacht CET gaat de stekker uit Rdio. Zal mij benieuwen of ze de gehele EU/Azia floot kunnen updaten vóór dat moment...

- - - Updated - - -

Ik ben overigens ook zeer benieuwd naar de kwaliteit van de stream. Op mijn telefoon heb ik deze altijd op "Extreme" staan. Ik moet zeggen dat het verschil tussen "Extreme" en flac op een USB stick minimaal is, áls ik het al denk te horen. Maar of de 3G bandbreedte in de Tesla dat gaat trekken......

14. pappie

pappie Member

Ik vind dat we een Belgische Tesla user spotify cruising list moeten maken... Ik wil er gerust eentje aanmaken, iedereen mag me PM sturen met hun drie favoriete nummers.

15. Keezje

Keezje Active Member

Zo kun je ook in de kerstviering van de school van je zoontje zitten en Whitney Houston uit je binnenzak horen komen :redface:

16. pvkeep

pvkeep Paul van Keep

Ouch! En de timing kan ook nog eens niet slechter.

17. Forza

Forza Member

en met Belgische bedoel je enkel belgische artiesten of een list die alleen wij mogen beluisteren:wink:
    Had op Rdio al zo een lijst gemaakt (met belgische artiesten dus), maar zal opnieuw moeten beginnen.

18. Nowyony

Nowyony Ton Segboer

Hier ook geen problemen met dagelijks gebruik TuneIn. Nergens merkbare vertraging. Ik heb geen stuurverwarming overigens.

19. ebullio

ebullio Active Member

Ik heb nog steeds rdio, net lekker Whitney Houston zitten luisteren [emoji12]

20. Andre68

Andre68 Driving BlueBolt

Rdio is down... [emoji17]

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC