TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Spotify in de S

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by ebullio, Dec 21, 2015.

1. redevries

redevries René de Vries

Ik gebruik bijna niets anders dan TuneIn, zonder enig probleem.

2. pvkeep

pvkeep Paul van Keep

Heerlijk, Spotify! Dan moet ik nog vaker met mijn kinderen in 'gevecht' om muziek te kunnen afspelen.

3. ErikR

ErikR Member

Omdat niet helemaal bekend is wat Tesla heeft kunnen bedingen in hun contract met Spotify is het nog even gissen wat het verschil zal zijn tussen het standaard Testla account v.s. Je Premium account. Wat je in ieder geval hebt als premium Spotifier is je huidige playlists in de interface van Tesla.

eacc394ef7088b77838aaabe43835276.jpg

Ik ben (als Premium subscriber van Spotify) in ieder geval super blij met deze toevoeging!

** Uninterrupted listening betekend géén reclame tussen de nummers. Ik verwacht ook dat het Tesla account geen reclame tussen de nummers zal geven...

4. Maarten

Maarten Active Member

5. Wolfke

Wolfke Member

Heel eenvoudig: in de auto van papa werkt K3 niet ... Voorlopig geloven ze het nog. ;-)

6. Jamas

Jamas Member

7. widodh

widodh Model S 85 and 100D

Ik heb de update nog niet, las dat anderen hem al hadden?

Kan niet wachten!

8. DimiVdb

DimiVdb Member

Bij mij weigert Piet Piraat ook te zingen als ze teveel kabaal maken op de achterbank (voorlopig werkt dat ook nog)

9. redevries

redevries René de Vries

In Duitsland is een v7.1 gespot 5bd056c1a86d205b6da6802bef705f3d.jpg

10. ErikR

ErikR Member

Heb nog niet op het NL/BE forum een bericht gezien van iemand die 'm had... Ben benieuwd hoe snel ze deze kunnen uitrollen, aangezien Rdio er morgen ook mee stopt natuurlijk.

11. Iwan

Iwan Member

12. Erik-S85

Erik-S85 Member

Zover nu bekend kun je in de auto gewoon een nieuw account aanmaken waarmee je "uninterrupted" kunt luisteren naar nummers en hele albums.
    Nadeel van je eigen account koppelen is wel dat je maar op 1 plek kunt luisteren. Als je dus in de auto stapt stopt het afspelen thuis op de Sonos.

13. ErikR

ErikR Member

Wauw! Bizar dit zeg! Ook ik heb al premium, maar dit hebben ze toch goed voorelkaar! Nu hopen dat de app zelf ook een echt fatsoenlijke update heeft gekregen..

14. BvL

BvL Member

Als mijn sonos thuis de muziek automatisch overneemt als ik uit mijn Tesla stap, kan ik wel leven met dat ene nadeel. Wordt natuurlijk wel problematisch als mijn vrouw ook spotify in de tesla luistert, dan stopt de muziek thuis[emoji16]. Maar ik neem aan dat je per driver een eigen spotify account kan instellen die dat probleem tegen gaat[emoji106][emoji41]

15. pappie

pappie Member

Had ik ook (levering 14/12). 's Anderendaags gebeld, storing heel snel kunnen inpointen, paar uur later telefoon van een ingenieur van Tilburg die zei dat een OTA update was doorgestuurd en probleem was weg.

Indien jouw servicecentrum geen raad weet, laat ze even hun collega's in Antwerpen bellen.

16. piet

piet Member

is high-def ontvangst in de tesla mogelijk ? tune-in weigert bv het Linn kanaal

17. justah

justah Sssssh

Koppelen met Premium account is dan weer geen optie? Dan gaat of in de auto of thuis de muziek uit..

18. BvL

BvL Member

Ik denk dat het wellicht een goed idee is om een 2e apart spotify account te gebruiken in de Tesla als dit gratis account toch weinig verschil biedt met een betaald premium account. Daarmee kan je partner/gezin gewoon spotify op de sonos blijven gebruiken terwijl jij in de Tesla van de muziek geniet op weg naar een lang weekendje skiën bijvoorbeeld[emoji6]

19. Jesper Weiland

Het lijkt me niet dat daar voldoende bandbreedte voor is. Pas als de auto's op 4G online zijn (het schijnt dat nieuwe versies de hardware hebben) zal dat gaan lukken. Dan nog de vraag of Tesla daar ook voor gaat betalen ;)

20. Andre68

Andre68 Driving BlueBolt

Roll-out

Ik hoop maar dat de uitrol snel start... Vrijdagochtend vroeg vertrekken we naar de wintersport, dus dan zou het heeeeel welkom zijn.

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC