Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.

Kleijne

please brake for snakes
Apr 19, 2016
16
7
Vught
Zijn er nette en mooie stoelhoezen beschikbaar voor de tesla S?
Ofschoon ik nog blijde verwachting ben van een S70D die medio september 2016 geleverd wordt, toch alvast deze voorbereidende vraag. Ik zou graag de stoelen voor en achter (zwart textiel) willen beschermen met stoelhoezen, bij voorkeur zwart, liefst zonder extra kleuren. Zodat onze hond en twee zoons met hun modderlaarzen niet gelijk het hele interieur vernaggelen. In mijn huidige auto heb ik hier prima ervaringen mee. Tesla Tilburg geeft aan deze niet te leveren, dus ik hoop dat iemand hier ervaring heeft met een door derde parij geleverde set.
 
Als je het een beetje mooi wilt hebben (en dat is het denk ik wel waard bij een Tesla), kun je eens navraag doen bij een autobekleder. Sommige autobekleders (of misschien zelfs wel allemaal?) kunnen ook stoelhoezen maken. Maatwerk zal toch het mooist blijven. En dan kunnen ze je wellicht ook adviseren in materiaal, want dat is misschien ook nog wel handig bij vocht en modder :)