Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Straks weer massaal tanken bij Tango?

This site may earn commission on affiliate links.
Ja als je de titel van deze thread leest dan zal je wel even 2 keer moeten nadenken. Gaat de M3P eruit en komt er voor mij weer een ICE of kan ik straks met de M3P bij Tango gaan tanken?

Het laatste lijkt voor mij het geval. Ik heb e.e.a. gemist maar in Harderwijk blijkt er sinds begin maart al een Tango Electric (electric | Tango) te zijn en ze gaan het netwerk in Haps (vlak bij de A73) en Hengelo (na raadplegen Google) uitbreiden.

Opvallend was dat er al enkele weken een lege plek was waar normaal een dubbele benzine pomp zou staan. Vandaag viel mijn oog op een nieuwe trafo huisje en een hoop rode pijpen welke uit de grond kwamen. De aandacht was gewekt. En jawel hoor en komen 2 Efacec (160 kW) snelladers.

Wat ik lees over de locatie Harderwijk is dat het op dit moment gratis laden is. Ik moet zeggen ik was er nog niet van op de hoogte dat Tango (Q8) zich nu ook op deze markt gaat gooien. Zeker het stunt karakter van Tango zou met aantrekkelijke prijzen dienen te komen. Ben benieuwd wat dit voor de toekomst gaat betekenen. De positionering is ook anders dan bij bv. Shell / Allego niet ergens achteraf maar gewoon 2 pompen opofferen en er snelladers neerzetten.
 

Attachments

  • IMG_4545.jpg
    IMG_4545.jpg
    460.7 KB · Views: 74
  • IMG_4543.jpg
    IMG_4543.jpg
    615.8 KB · Views: 65
Last edited:
Ik moet zeggen de locatie in Harderwijk ziet er aantrekkelijker uit dan de locatie Haps waar ik ben geweest. Ben wel benieuwd naar de laadcurve. Denk dat deze vergelijkbaar is met de 160kw laders van Allego. Tot 50% Soc kan je er meestal 100KW uit halen. Maar ben er al een hele tijd niet meer geweest.