Ik neem aan dat je, voordat je als taxibedrijf zo'n auto aanschaft, toch uitzoekt of de actieradius voldoende is? Daarnaast was er niet eens een SuC in Amsterdam toen de eerste Tesla taxi's daar reden. Dus als die er nooit was gekomen, dan was dat toch een heel groot probleem geweest? Want aan de 11 of 22 kW laden is echt afzien, vergelijken met een SuC.
Om de reden achter deze vragen uit te leggen: Voor mij had het eerlijk gezegd geen optie geweest als ik dagelijks (of bijna dagelijks) aan een SuC had moeten hangen, puur om de ritten voor mijn werk te kunnen doen. Dan had ik denk ik toch gewacht tot de techniek nog iets verder is en dus de actieradius wat beter. Ik begrijp niet helemaal dat taxichauffeurs dit wel doen. Daarom ben ik ook wel blij dat je reageert, want misschien dat je het kunt uitleggen en als de situatie duidelijk is, kunnen de andere Tesla'ers er ook wat meer begrip voor opbrengen.