Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Volledig akkoord. Maar als er na 45 minuten nog steeds niemand opduikt wordt ik ongemakkelijk. Heb je toch al deftig genoeg opgeladen vind ik, om iemand die staat te wachten plaats te geven..
volgende keer een stapeltje parkeerschijven van de TeslaClubBE meenemen en onder de ruitenwissers leggen. Daar kan men zijn telefoonnummer op vermelden, zodat je bereikbaar bent in je plaats af te staan.
BTW was er geen match?
 
Autch...deze middag alle stallen volzet in gent en nog 5 wachtenden voor mij...Uiteindelijk slechts 15 min kunnen laden. Hopelijk blijft dit meer uitzondering dan regel
Ik was ook van plan om bij te laden op weg naar een klant. Bij het zien van de wachtrij toch maar savonds op de terugweg geladen (met amper enkele % range over tegen dan..)
Ik vermoed dat er tijdens de middag velen gaan lunchen in de holiday inn of het chess café. En daar kan je makkelijk langer dan 45 minuten zitten vooraleer je klaar bent.
 
Weet iemand de drukke tijden in Gent? Ik ga woensdag naar Parijs en zie er niet maar uit om veel tijd te verliezen door wachten, zonder te laden.
Lunchtijd is blijkbaar druk, ik verwacht er voor de lunch (11-12) langs te komen.

Edit: Ik kom van richting Schiphol, zou ook in 1 keer naar Lille kunnen gaan (300km), misschien beter
 
Last edited:
Weet iemand de drukke tijden in Gent? Ik ga woensdag naar Parijs en zie er niet maar uit om veel tijd te verliezen door wachten, zonder te laden.
Lunchtijd is blijkbaar druk, ik verwacht er voor de lunch (11-12) langs te komen.

Edit: Ik kom van richting Schiphol, zou ook in 1 keer naar Lille kunnen gaan (300km), misschien beter
Als je vol kunt vertrekken zou ik in 1x doorrijden naar Lille. Als je weet of je op bestemming kunt laden hoef je verder ook niet meer te stoppen.
 
  • Like
Reactions: pvandamcom
Kentekenplaten loswippen en bij de plaatselijke politie als gevonden voorwerp afgeven.
Kentekenplaat loswippen en op de post doen, richting Dienst Inschrijving Voertuigen: registratie gewist, en dan mag de eigenaar een tweede maal belasting op inverkeerstelling betalen :p:confused::)

(heeft een "boze buurman" een paar weken geleden gedaan in België; hij haalde het avondnieuws met die grap).
 
Kentekenplaat loswippen en op de post doen, richting Dienst Inschrijving Voertuigen: registratie gewist, en dan mag de eigenaar een tweede maal belasting op inverkeerstelling betalen :p:confused::)

(heeft een "boze buurman" een paar weken geleden gedaan in België; hij haalde het avondnieuws met die grap).

Dat weet ik niet zo zeker. Ik heb me laten vertellen dat ze je geen tweede keer BIV zullen laten betalen als het chassisnummer hetzelfde is. Een tijd geleden stelde iemand die vraag omdat ie zijn tweede en reeds eerder ingeschreven voertuig wou "herinschrijven" op de gecustomiseerde nummerplaat die hij op zijn inmiddels verkochte eerste wagen had (volg je nog?) Hij moest geen BIV betalen omdat hij die al betaald had. Wel de inschrijvingskosten natuurlijk.
 
Ik hoop nogmaals dat er geen uitbreiding op die plaats komt want dan zuig je enkele nog maar meer misbruikers aan die naar de voetbal gaan of een uur gaan tafelen in de omgeving.

Eentje in Brugge zou misschien ook geen slecht idee zijn om Gent te ontlasten.

Neem dan meteen afrit 8 van de E403 als alternatief, geen horeca in buurt maar je kan bij mij iets komen drinken... . ;):D