Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Net met Hans nog wat gedronken. Was weer gezellig.
Helaas moesten we wel flasmu met zijn champagne missen. Die was thuis gebleven nadat SMU van het forum (FOEI!) hem voor was geweest :wink:
(nee hoor, moe teruggekomen van zakenreis en in de veronderstelling dat de SuC nog niet open zou gaan is hij meteen door naar huis gereden)
 
Hans,

Nu je er bent geweest!

Was de laadsnelheid in Eindhoven beter dan in Oosterhout?

Ja, hij begint op 116 Kw, tenminste, ik had iets van 540 km/uur, (ik had nog iets van 50 km rest) terwijl ik in Oosterhout 105/106 Kw max kreeg. Het is de 135 Kw versie. Maar misschien zal hij, zoals John aangeeft, nog wel iets stijgen.

En inderdaad, on-officiele inwijdingsparty is een goed idee, ook om aan Van der Valk (hoewel die het we weten want ik heb er steeds een zwarte tesla zien staan) te laten weten hoe we het waarderen.
 
watergekoelde kabel?
Ja, hij begint op 116 Kw, tenminste, ik had iets van 540 km/uur, (ik had nog iets van 50 km rest) terwijl ik in Oosterhout 105/106 Kw max kreeg. Het is de 135 Kw versie. Maar misschien zal hij, zoals John aangeeft, nog wel iets stijgen.

En inderdaad, on-officiele inwijdingsparty is een goed idee, ook om aan Van der Valk (hoewel die het we weten want ik heb er steeds een zwarte tesla zien staan) te laten weten hoe we het waarderen.
 
Ja, hij begint op 116 Kw, tenminste, ik had iets van 540 km/uur, (ik had nog iets van 50 km rest) terwijl ik in Oosterhout 105/106 Kw max kreeg. Het is de 135 Kw versie. Maar misschien zal hij, zoals John aangeeft, nog wel iets stijgen.

En inderdaad, on-officiele inwijdingsparty is een goed idee, ook om aan Van der Valk (hoewel die het we weten want ik heb er steeds een zwarte tesla zien staan) te laten weten hoe we het waarderen.

+1, ik probeer er bij te zijn mocht dat gebeuren!
 
Net met Hans nog wat gedronken. Was weer gezellig.
Helaas moesten we wel flasmu met zijn champagne missen. Die was thuis gebleven nadat SMU van het forum (FOEI!) hem voor was geweest :wink:
(nee hoor, moe teruggekomen van zakenreis en in de veronderstelling dat de SuC nog niet open zou gaan is hij meteen door naar huis gereden)

Weet niet of t nu door de jetlag komt of door de nachtmerrie dat ik de suc niet heb kunnen openen dat ik niet kan slapen
Maar ben er nu met champagne.
Krijg foto niet geupload..doe ik morgen.

Wel een serieus "momentje" gehad met 2 gasten die al de boel aan t ice-en waren. Ik vroeg vriendelijk of ze ergens anders konden parkeren. Dat zag meneer anders, gelukkig wist zn vrouw m te overtuigen dat t beter was niet de discussie aan te gaan met iemand om 03.00 ,met een fles champagne en in pyama. Hoop niet dat dit hier een trend gaat worden
 

Attachments

  • 1448070919736876778779.jpg
    1448070919736876778779.jpg
    477.8 KB · Views: 81
Last edited:
Ik heb in mijn kofferbak nog wel champagne liggen john [emoji12] ik verkoop ze nu voor het goede doel (Ronald McDonald huis) a 135 euries per doos. Dus als iemand interessen heeft (met zakelijke factuur) dan doen we de aflevering en opening met champi tegelijk in Eindhoven. Levert direct een goede foto op voor de krant.
 
Net met Hans nog wat gedronken. Was weer gezellig.
Helaas moesten we wel flasmu met zijn champagne missen. Die was thuis gebleven nadat SMU van het forum (FOEI!) hem voor was geweest :wink:
(nee hoor, moe teruggekomen van zakenreis en in de veronderstelling dat de SuC nog niet open zou gaan is hij meteen door naar huis gereden)

Ik bied bij deze mijn nederige excuses aan aan flasmu; sorry - ik zal het noooooit meer doen