Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Wel een serieus "momentje" gehad met 2 gasten die al de boel aan t ice-en waren. Ik vroeg vriendelijk of ze ergens anders konden parkeren. Dat zag meneer anders, gelukkig wist zn vrouw m te overtuigen dat t beter was niet de discussie aan te gaan met iemand om 03.00 ,met een fles champagne en in pyama. Hoop niet dat dit hier een trend gaat worden

Nee maak je geen zorgen, de meesten zullen gewoon gewone kleren aandoen als ze even gaan superchargen.

Is er al een datum geprikt voor de onofficiele opening? Komende zaterdag of zondag?
 
Lijkt me een strak plan, zouden met z'n allen koffie met iets er bij kunnen nemen.
Ik betaal per aanwezige het gebak!
Vd Valk zou de koffie betalen maar of ik dat hen wil aandoen is iets anders, het moet een dank gebaar blijven ter aanmoediging van andere vd Valks!
 
Last edited:
Kan het deze zijn? Routebeschrijving - Van der Valk Hotel Wolvega-Heerenveen
Van der Valk noemt het zelf ook Heerenveen - Wolvega. Laten we maar afwachten en hopen dat elke Van der Valk nieuwe stijl een 8 stalls SuC gaat krijgen!

Ik heb het even bij hun nagevraagd maar vdValk Wolvega/Heerenveen heeft zich aangemeld voor destination chargers, geen superchargers:

Goedemiddag,

We zijn inderdaad bezig met Tesla laders maar geen supercharger, daarvoor liggen we te dicht bij de SC locatie Zwolle.
Waarvoor wij ons ingeschreven hebben is https://www.teslamotors.com/destination-charging

We hopen hiermee een extra aspect aan onze dienstverlening te mogen toevoegen(begin 2016) en wellicht u als Tesla rijder te mogen verwelkomen.
Tot die tijd bieden we een 32A laadpunt(5 polige stekker) voor Tesla rijders.

Met vriendelijke groet,

 
Ik heb het even bij hun nagevraagd maar vdValk Wolvega/Heerenveen heeft zich aangemeld voor destination chargers, geen superchargers:


Goedemiddag,

We zijn inderdaad bezig met Tesla laders maar geen supercharger, daarvoor liggen we te dicht bij de SC locatie Zwolle.
Waarvoor wij ons ingeschreven hebben is https://www.teslamotors.com/destination-charging

We hopen hiermee een extra aspect aan onze dienstverlening te mogen toevoegen(begin 2016) en wellicht u als Tesla rijder te mogen verwelkomen.
Tot die tijd bieden we een 32A laadpunt(5 polige stekker) voor Tesla rijders.

Met vriendelijke groet,


Ok, helder. Is eigenlijk ook prima. Uurtje lunchen en 100 km laden. Nu maar hopen dat er veel meer zo komen.