Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Bemoedigend!
Had ik eerst maar gevraagd dus hoop dat er zondag nog meer zijn.
Ik heb hem wel al vol zitten, vergeten terug te zetten maar zal m'n MS toch even demonstratief aan de SuC zetten!

ik hoor dat de route via Noorwegen zeer de moeite waard is. Autopilot aan en zaterdag vetrekken. Met een beetje plannen, EN de navigatie van de Tesla kom je dan echt wel leeg aan!
 
Reken maar. En SuC Eindhoven heb ik al in mijn hart gesloten. Bij eerste bezoek vorige week vrijdag dacht ik hem verder wel nooit nodig te hebben, want local, maar gisteren met John op pad geweest en flinke rit en zou het waarschijnlijk net halen met <10 rest thuis maar hoe heerlijk dan om twee km om te rijden, 360 km laden terwijl je van een verdiende biefstuk geniet. Chapeau, fam Van der Valk
4be3b88aed57987e7814ad84d88d2542.jpg
 
Ben jij nou ook zojuist uit de kast gekomen....??

Ja, details volgen morgen wel, maar kwam er op neer dat het boven verwachting goed uitpakte. Enerzijds wel pijn in hart omdat ik er heilig in geloof dat de huidige auto met notabene de recent vervangen motor inderdaad dicht bij de miljoen km kan komen (wellicht zelfs mijlen) en hij het fantastisch doet maar anderzijds, als iemand anders dan ook vindt en bereid is er een passend bedrag voor op tafel te leggen (wat dus gebeurd is) dan is het wel weer logisch.

Vereiste was wel dat het dezelfde kleur zou zijn (hebben twee witte "bedrijfsauto's met logo dat alleen op wit mooi staat) en panodak, ofwel, buiten het kenteken kun je nergens opvallende verschillen zien. Ook dat is helemaal goed gekomen, dank nog voor de enorme hulp!, dus vanaf a.s. donderdag heb ik een (pearl)witte 70D met de huidige opties als AP. Geen 21 inch meer maar daar heb ik geen moeite mee.

Ik heb dus leren "omdenken" en overweeg zelfs ook al om binnenkort de reserveringsbijdrage voor de Model X over te maken. Mooi om dan in 2017/2018 opnieuw te beginnen met 4% bijtellingstermijn.

Leuk dat er zovelen van jullie morgen zijn!