Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Ja - of die andere vier (het worden er steeds meer..) eindelijk eens maken ! Tesla-service weet al van voor de kerst dat er met enkele problemen zijn.
Volgens mij hebben ze enkel de lijnen geverfd in Oosterhout, daar leek het iig wel op.

Ik heb uiteindelijk in Zevenaar staan laden (40km om...), ging met 110kW!

Begin van de middag ook ff getankt in Oosterhout. Op een gegeven moment waren alle 4 beschikbare plaatsen bezet.
Luxe problemen! Dat is het stiekem wel een beetje.
 
Vanmiddag vanaf 16:45 geladen in Zevenaar Stonden toen twee zwarte. Toen ik klaar was kwam er een rode aan. Die was of net nieuw of geopticoat want ze waren druk fimpjes aan het maken.
 

Attachments

  • ImageUploadedByTapatalkHD1390426239.446166.jpg
    ImageUploadedByTapatalkHD1390426239.446166.jpg
    61.4 KB · Views: 340
Vandaag nog iemand in Oosterhout geweest? Mijn collega en ik moeten morgen vanaf Middelburg naar Zeewolde en moeten beide 4 personen mee nemen. Lang verhaal kort, we moeten even SC'en in Oosterhout.

Nu waren er gisteren maar 4 plekken open, zijn alle 8 er nu weer? Anders staan we daar morgen en kunnen we (weer) niet laden.
 
Vandaag nog iemand in Oosterhout geweest? Mijn collega en ik moeten morgen vanaf Middelburg naar Zeewolde en moeten beide 4 personen mee nemen. Lang verhaal kort, we moeten even SC'en in Oosterhout.

Nu waren er gisteren maar 4 plekken open, zijn alle 8 er nu weer? Anders staan we daar morgen en kunnen we (weer) niet laden.

SC in Oosterhout is defect ? Althans voor de helft lees ik ?
Volgende week ga ik op bezoek bij vrienden in Zeeland (Vlissingen), moet dan ook langs de SC in oosterhout...
 
Gisteren even volgetankt in Zevenaar. Stonden twee zwarte en een grijze.
Kwam met ca. 90 typical range aan. Het knalde er met 525km/uur in.
Email gechecked, leuk praatje gemaakt met toekomstige eigenaar die me aansprak en hij was alweer vol.
Heb niet opgelet of het zand er nog lag….
 
Alle 8 zijn open. Sta nu bij 1A. Mijn favoriete
Ah, top! Dan zullen er morgen rond 14:15 twee S'en vanuit Middelburg aan staan te slurpen!

Gisteren even volgetankt in Zevenaar. Stonden twee zwarte en een grijze.
Kwam met ca. 90 typical range aan. Het knalde er met 525km/uur in.
Email gechecked, leuk praatje gemaakt met toekomstige eigenaar die me aansprak en hij was alweer vol.
Heb niet opgelet of het zand er nog lag….
Ik was er gisteren ook (rond 18:00) en toen lag het zand er nog.

Nog wel een of andere pool die een charger kwam ICE'en en iemand die op de achterbank van zijn S lag te slapen terwijl de auto aan het laden was.