Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Hier gaat Tesla spijt van krijgen.....de hele dag chauffeurs van auto's die een half uurtje een praatje komen maken. Hoe hou je je mensen aan het werk? Ik zou vast een dom blondje inhuren als ik Tesla was, veel goedkoper en leuker!
 
Hier gaat Tesla spijt van krijgen.....de hele dag chauffeurs van auto's die een half uurtje een praatje komen maken. Hoe hou je je mensen aan het werk? Ik zou vast een dom blondje inhuren als ik Tesla was, veel goedkoper en leuker!

ik zie het toch anders.
een hele dag gratis vertegenwoordigers die een praatje kunnen maken met potentiele kopers (ook buiten de openingsuren)
dit gevoel heb ik bij de SuC die bij het SeC in Aartselaar staat.
 
Yes, bedankt,,,Zoals al beneden staat http//supercharge.info/

- - - Updated - - -

Nou, in Randstat rijden meeste nederlandse Tesla, zal ik zegen. Wie weet, straks zal Musk in A/dam misschien moeten even uitbreiden..
Heb liever meer locaties, verspreid, dan een grote. Een dubbele stall bij de afsluitdijk en knooppunt Hoogeveen zou t voor mij wel zo'n beetje compleet maken. Misschien nog een volledige Suc bij t Prin Clausplein in de buurt. Oh ja, ergens bij Utrecht zou ook wel handig zijn:biggrin:.
 
Heb liever meer locaties, verspreid, dan een grote. Een dubbele stall bij de afsluitdijk en knooppunt Hoogeveen zou t voor mij wel zo'n beetje compleet maken. Misschien nog een volledige Suc bij t Prin Clausplein in de buurt. Oh ja, ergens bij Utrecht zou ook wel handig zijn:biggrin:.

Het is toch niet te geloven he?
De 5e is nog niet klaar (Tilbrug niet meegerekend) en daar is hun volgende verzoek al :rolleyes::wink:
 
Heb liever meer locaties, verspreid, dan een grote. Een dubbele stall bij de afsluitdijk en knooppunt Hoogeveen zou t voor mij wel zo'n beetje compleet maken. Misschien nog een volledige Suc bij t Prin Clausplein in de buurt. Oh ja, ergens bij Utrecht zou ook wel handig zijn:biggrin:.
Wie weet!! Steeds komen heel verrasende nieuwe Suc zonder aankondiging, zoals bjv. A/dam !!
 
image.jpg


Wederom met mijn auto uit de bocht gevlogen.
stand van zaken SuC Amsterdam vandaag.
 
Mooi hè? Ik kijk er naar uit volgende week donderdag. Ben ook benieuwd naar drukte bij SuC daarna. Is natuurlijk soort van paradepaardje. Maar als je goed kijkt zie je dat verderop nog plaats is voor nog eens 8 stalls. Zal een aan en afrijden kunnen worden maar mooi in de picture.
Ik verwacht daaar grootste drukte in Evropa. Aleen met de Tesla's hier in A/dam..Iedere dag kom ik regelmatig min. 3-4 op de straat tegen. Volgens mij komt vrijwel zeker snel een uibrieding.
 
Mooi hè? Ik kijk er naar uit volgende week donderdag. Ben ook benieuwd naar drukte bij SuC daarna. Is natuurlijk soort van paradepaardje. Maar als je goed kijkt zie je dat verderop nog plaats is voor nog eens 8 stalls. Zal een aan en afrijden kunnen worden maar mooi in de picture.

Moeten ze ook het vermogen daar kunnen krijgen. Maar het zou me niets verbazen als ze deze SuC nu, of later, gaan voorzien van battery-packs als buffers om de pieken op te vangen.

Wellicht is 1MW aan vermogen daar niet makkelijk te verkrijgen, dus stoppen ze net zoals in Hawthorne, CA, een 400kWh batterij in de grond om de SuC mee te voeden.

Dát is dan pas een paradepaardje, nog even PV op het dak en klaar.
 
Moeten ze ook het vermogen daar kunnen krijgen. Maar het zou me niets verbazen als ze deze SuC nu, of later, gaan voorzien van battery-packs als buffers om de pieken op te vangen.

Wellicht is 1MW aan vermogen daar niet makkelijk te verkrijgen, dus stoppen ze net zoals in Hawthorne, CA, een 400kWh batterij in de grond om de SuC mee te voeden.

Dát is dan pas een paradepaardje, nog even PV op het dak en klaar.
Mijn bierviltjesberekening zegt mij dat je dan toch _in de winter_ wel een paneeltje of 3000 a 4000 nodig hebt om die 400kWh accu dagelijks een keer of 2 vol te laden... Beter nog een joekel van een windmolen ernaast zetten om de winter door te komen :)