Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
En tegen de zelfde kosten... Zo zag ik tussen Tilburg en Breda deze week een Shell station verbouwd worden met nieuwe dinosappompen. Zag zó veel mannetjes lopen, dat moet veel geld gekost hebben.

Wel mooi dat er weer een SuC bij komt! Ik ben benieuwd :)

Ik rijd nu dagelijks op de A27 langs een nieuw FastNed station in aanbouw, daar gaat het ook best snel!

En ja, ik weet dat niemand van jullie daar gaat staan maar alleen al het feit dat deze vanaf de weg goed zichtbaar is, is goed voor de acceptatie van niet-Tesla EV's. Verder discussie hierover graag in het Fastned draadje, alhoewel daar alles al meerdere keren is gezegd. :)
 
Ik moet zeggen dat de 19e wel erg goed uitkomt met flasmu zijn terugkeer op de 20e:wink:
Soms kan een datum, hoe goed gegokt nav beschikbare info natuurlijk wat afwijken...
Beeje vergelijkbaar met het gerucht dat er de 23e een prijsverhoging komt (zie ook elders op tmc)... dat kan zomaar een week eerder of later komen, maar ik denk echt wel dat dat gaat gebeuren.
Dus... pin me niet op de dag vast:biggrin:
Wel wat reppuntjes voor je rotsvaste geloof in mij:cool: (zodra ik weer kan)
 
Hans,
Gelukkig klopte het verhaaltje op 7/8 gepost maar dat een SuC in een twee weken na aanvang klaar kan zijn vind ik wat twijfelachtig, alle SuC's deden er gewoon veel langer over.
Verder moet de locatie van de SuC richting Groningen dan ook zo bekend zijn want de SuC monteur sprak destijds buiten Eindhoven ook nog over een opening bij Groningen.

Als iemand bij Van Der Valk komt graag laten weten of er vooruitgang is.
Ik moet soms zomaar even vlug naar Duitsland terwijl ik maar half geladen sta dus dan kan het wel van pas komen.
 
Ik begreep dat de bouwplaats momenteel hinder oplevert voor een deel van de parking. Dan zet men er misschien wel vaart achter. Ik heb mijn afspraken deze dagen richting Noorden maar kom dinsdagochtend in Eindhoven. Ik ga dan zeker even kijken. Goeie lokatie en zal voor Oosterhout verlichting brengen.

Kopt als een bus Hans! Gisteren nog geweest en ze hebben zelfs verkeersregelaars ingezet om de drukte op de parkeerplaats het hoofd te kunnen bieden nu. Zag ernaar uit dat de oplevering niet lang meer op zich laat wachten. Vraag me alleen wel af wat voor "de-ICEing" maatregelen ze treffen met deze mooie ruime parkeerplaatsen zo voor de ingang op een vaak overvolle mega parkeerplaats...