Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Nog niet eens officieel op de kaart en nu al een TWC meeting in Breukelen :D
Met @CJA Hulskamp
BC9685BF-B144-430B-A34F-29F7892C66F8.jpeg
B906DFC1-B79A-418E-8AED-57D6D7F41FD0.jpeg
B8979461-67FE-46A6-8022-D2ADA6E4AC6B.jpeg
 
De nieuwe Charger map is vrijgegeven (door Elon gemeld op Twitter)!

Tesla.com/findus

Verrassingen / nieuw aangekondigd voor NL ten opzichte van de vorige kaart: Badhoevedorp (nog dit jaar!). En kennelijk gaat ook Rosmalen nog lukken voor de jaarwisseling.

In 2019 dan nog meer: Bergen op Zoom, Hilversum, Delft, Maarsbergen (A12), Veghel (A50) en ergens aan de A1 bij Holten.

Het gaat vooruit!
 
  • Informative
Reactions: nico180
Mooie update! Assen, Klazinaveen, Beuseberg en Winschoten. Eindelijk komt er fatsoenlijke dekking in het noord-oosten van het land.

Kunnen we het ook wat positiever formuleren? Kijk eens naar wat de rest doet, noppes niets, proberen situatie 2013 te imiteren, en dan hier naar?
En dan hebben wij al vijf jaar auto's met een dusdanige range dat we het hele land kunnen doorkruisen op alleen de thuislading.
 
  • Like
Reactions: MarcelS and S-19910
Hans, zeker geen lange tenen, je geeft dit allemaal zelf een negatieve lading. Ik post hier (positief) dat ik het fijn vind dat er nieuwe SCs in het Noorden van het land komen. Jij gaat lopen trutten als een klein kind dat mijn reactie positiever moet? Het is een open publiekelijk forum, ik post hier wat ik ergens van vind of hoe ik er over denk en dat ga jij zeker niet voor mij bepalen. Je gaat fatsoen normen voorbij. Guess what?, Dit zijn niet jouw forums en je bent zeker geen moderator, dus ja, mind your own business en niet die van mij? Ik hoop dat je nog het fatsoen hebt om een excuusje te geven, je zult ongetwijfeld een leuke aardige vent zijn hoor, maar jouw soort reacties gaan echt helemaal nergens over.
 
Hans, zeker geen lange tenen, je geeft dit allemaal zelf een negatieve lading. Ik post hier (positief) dat ik het fijn vind dat er nieuwe SCs in het Noorden van het land komen. Jij gaat lopen trutten als een klein kind dat mijn reactie positiever moet? Het is een open publiekelijk forum, ik post hier wat ik ergens van vind of hoe ik er over denk en dat ga jij zeker niet voor mij bepalen. Je gaat fatsoen normen voorbij. Guess what?, Dit zijn niet jouw forums en je bent zeker geen moderator, dus ja, mind your own business en niet die van mij? Ik hoop dat je nog het fatsoen hebt om een excuusje te geven, je zult ongetwijfeld een leuke aardige vent zijn hoor, maar jouw soort reacties gaan echt helemaal nergens over.
Excuses, gemeend, maar probeer ook een beetje mijn visie te volgen. Ik ben vanaf het begin redelijk betrokken geweest en weet wat er bij komt kijken om SuC's überhaupt mogelijk te maken. Ben inderdaad oude garde die blij was als er een tijdwinst van uren ineens mogelijk is als er een SuC geopend was (in 2014 Wenen onderweg naar Budapest).
Dan blijf je altijd blij als er verdichting komt en in dit tempo.
Ik zal bij het formuleren beter opletten. Overigens heb ik de, niet altijd zo fijne, reputatie dat ik (te) positief ben. En tenslotte, ik ben inderdaad een aardige man :)