You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vind dat 'even' langs rijden maar betrekkelijk. Het is daar meer 'weg van de snelweg'
Als je weer eens in NL bent en je rijdt Eindhoven voorbij (omdat je op de hoofdbaan bleef rijden) dan moet je dat daar niet nog een keer doen. Ook deze SUC is alleen bereikbaar als de 'ventweg' neemt. Weg van de snelweg dusik hoop dat ik je niet helemaal goed begrepen heb. .
anders laat ik hem weer weghalen hoor.
Nu nog utrecht
Iemand een idee waar je kan vontroleren of er CCS bij superchargers is geinstalleerd en bij hoeveel ‘stalls’? Wel belangrijk voor trip planning met de 3
Dit vind ik zeker zo mooi: Tesla Superchargers (V2) will get upgraded to 145 kW charge rate, worldwide
En wat ik cool vind aan die V3 is dat ie geen A / B afhankelijkheid heeft. Beide aangesloten stallen volle power. Ook goed nieuws. Geen pruttelende 35 kw dus als je nummer 2 bent.
Ik zie een grote blind spot in Twente! O. Toevallig woon ik daar ook.
Nu hopen dat die update die de komende weken iedereen zal krijgen ook echt komt.. ik zit nog gewoon op Sentry mode te wachten hoor
Je hebt niets aan die update. Bestaande Superchargers blijven gewoon 120 kW.
Dan moet er dus eerst een 250 kW supercharger in Nederland worden gebouwd.
Edit: Tenzij je het hebt over die 145 kW. Maar dat heeft maar heel beperkt nut denk ik. Die 25 kW extra zal maar heel kort zijn, en alleen bij de 100D's en M3's denk ik? (de 75D haalt nu al geen 120 kW)
Ik denk dat de gehele curve wel iets hoger zal liggen, net als bij de vergelijking van V2 en V3.
https://i.redd.it/zka9ty9tnnk21.jpg
Toch mooi meegenomen dan.
Ik denk dat de gehele curve wel iets hoger zal liggen, net als bij de vergelijking van V2 en V3.
ongetwijfeldDat zou dan eigenlijk betekenen dat de auto's nu onnodig beperkt worden qua laadvermogen. Is dat dan voortschrijdend inzicht? Te voorzichtig in het verleden? Hete adem van de concurrentie?
Voorzichtigheid denk ik ja. En altijd goede PR om dit soort dingen later te kunnen upgraden he.Dat zou dan eigenlijk betekenen dat de auto's nu onnodig beperkt worden qua laadvermogen. Is dat dan voortschrijdend inzicht? Te voorzichtig in het verleden? Hete adem van de concurrentie?