Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Als ik naar alle laad sessies kijk, dan lijkt het wel alsof het per auto verschilt afgezien nog van de invloed van de reeds aanwezige lading van de accus of dat er niet altijd vol vermogen aanwezig is.

Wellicht dat het interessant is om de laadsnelheid per lader te noteren?
Ik haalde net iets meer dan 400 km / hr op 4A
Mijn Duitse buurman haalde meer dan 600 km / hr op 2A (maar was wel leger gestart...)
 
Dat wist ik niet, goed tip!

Iemand anders had het ook al eens gemeld in dit topic:

Het is duidelijk dat er twee laadstations per supercharger zijn: 8 laadstations, 4 superchargers (de 'koelkasten'). Dus als je pal naast een andere ladende Tesla gaat staan, laad je waarschijnlijk allebei via dezelfde supercharger. Dan kun je niet maximaal laden. Beter dus om, indien mogelijk, wat verder van elkaar vandaan te gaan staan. Hoe ongezellig dat ook is :wink:
 
Fijn dat ze in India ook internet hebben ;)
Ben aan het werk bij een bedrijf wat zo ongeveer het internet heeft uitgevonden.


Er is ook een AC Restaurant en binnenkort een Domino's.
AC is ook niet altijd het beste.

Bij de Mac moet je gewoon een chicken wrap oid nemen en gewoon niet bergen saus er bij. Dan valt het allemaal wel mee. Zeg niet dat het super gezond is, maar ook niet vreselijk.
 
Ik gok cisco
Ik gok niet. Dat kan alleen het Amerikaanse leger zijn. Die hebben Arpanet gebouwd, de basis voor het huidige internet. CERN mag claimen het WWW te hebben uitgevonden.

PS, dit is wel een beetje OT aan het worden. Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen rondom de SC's? Verkeersborden, belijning, een sushi restaurant (Ik verafschuw MacD)
 
Laat me raden..... Xerox.
Fout!
Ik gok cisco
Idd :) Goed geraden ;)
Ik gok niet. Dat kan alleen het Amerikaanse leger zijn. Die hebben Arpanet gebouwd, de basis voor het huidige internet. CERN mag claimen het WWW te hebben uitgevonden.

PS, dit is wel een beetje OT aan het worden. Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen rondom de SC's? Verkeersborden, belijning, een sushi restaurant (Ik verafschuw MacD)
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar de bebording.

Ik ben namelijk best wel bang voor ICE'ing bij de SC's als ik zie hoe dicht ze bij de ingang van restaurants zijn.

Ook zullen er vast wel weer mensen zijn die totaal niet op letten en hun ICE gewoon tussen al die Model S'en gooien "omdat er al auto's staan".
 
Ik ben namelijk best wel bang voor ICE'ing bij de SC's als ik zie hoe dicht ze bij de ingang van restaurants zijn.

Ook zullen er vast wel weer mensen zijn die totaal niet op letten en hun ICE gewoon tussen al die Model S'en gooien "omdat er al auto's staan".

De belijning is er. En er zijn acht plekken. Ik heb er nog nooit meer dan drie tegelijk gezien, uit eigen waarneming of op een foto; ik kom er iedere dag minimaal twee keer langs :)
Het is niet zo'n drukke hoek van de parkeerplaats. Maar, ik ben met je eens dat gezien de aanwas aan Tesla's dit op termijn wel een issue zou kunnen worden.