Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Op dit Duitse forum Tesla-Fahrer und -Freunde Forum Thema anzeigen - Supercharger in Europa
Wordt nu al gesproken van 3 gekende locaties, zijnde: Wilnsdorf, Bad Rappenau en Kirchheim an der Weinstraße. Van Bad Rappenau zijn al foto's met de herkenbare palen, de andere 2 is dus voorlopig nog speculatie

Op het Duitse forum wordt aangegeven dat in Wilnsdorf een elektricien is aangesproken, en die verklapte dat hij 13/12 klaar moest zijn..... Er wordt in het weekend van 21/12 een samenkomst georganiseerd in navolging van ons Oosterhout feestje afgelopen maandag.....
Eind van de week weten we meer....
 
First time Supercharging in Zevenaar. Ging als een zonnetje.
In no-time weer voldoende 'peut' om naar huis te knarren.
Wat een briljant concept is dit.
Stonden er nog twee: een rode (hier uit het dorp/'stad') en een zwarte.
Handje, praatje, elkaar nog nooit gezien maar wel direct ons-kent-ons.
Heel leuk!

Supercharging.jpg
Supercharging2.jpg
 
ik las het ook verkeerd, hij bedoelt de X5 denk ik, waar ie niet meer in gereden heeft...
OK, nou het klopt toch echt. Het was een paar jaar geleden( hij is van maart-2011) de fijnste auto die ik ooit kocht. Eergisteren vroeg mijn vrouw of ze m kon gebruiken om een kerstboom te gaan halen:cool:, bleek ie al sinds 29 november open te staan:redface: en dat terwijl er hier in de omgeving 3 gestolen zijn de afgelopen weken:scared:. Die van een vriend van mij probeerden ze eergisteren nog op te halen. Die van mij is beschikbaar NA de kerst:rolleyes:.
 
Voor degenen die zich met wintersport bezighouden, het lijkt er op dat binnenkort een route door Duitsland tot aan Zwitserland en Oostenrijk met SC te bereiken is.
In Zwitserland is er nu al 1 geopend, en al zichtbaar op de Tesla site! Dat zal voor velen de route een stuk eenvoudiger maken!
CH.jpg
 
Voor degenen die zich met wintersport bezighouden, het lijkt er op dat binnenkort een route door Duitsland tot aan Zwitserland en Oostenrijk met SC te bereiken is.
In Zwitserland is er nu al 1 geopend, en al zichtbaar op de Tesla site! Dat zal voor velen de route een stuk eenvoudiger maken!
View attachment 37927
Die cirkel in Zwitserland lijkt me wel iets te enthousiast. Lijkt me sterk dat je dat bereik haalt in de bergen.
 
Voor degenen die zich met wintersport bezighouden, het lijkt er op dat binnenkort een route door Duitsland tot aan Zwitserland en Oostenrijk met SC te bereiken is.
In Zwitserland is er nu al 1 geopend, en al zichtbaar op de Tesla site! Dat zal voor velen de route een stuk eenvoudiger maken!
Die in Zwisterland staat bij een Autogrill. Ze hebben dus idd een deal daar mee, want AC restaurants is de zelfde keten.

Die in CH heeft overigens maar 2 plekken. Fysieke ruimte te kort danwel stroom?
 
Vandaag speciaal even langs gereden om de Supercharger te proberen. Werkt perfect, makkelijker kan niet...
Non Teslarati begrijpen er niets van, gratis 'tanken' ? Jawel, free for life!

De volgende typen Tesla's zoals de Model X gaan neem ik allemaal op de zelfde standaard stekker? Of is de verwachting dat de modelen na de X een andere plug krijgt omdat ze goedkoper zijn en eventueel niet beschikken over de SC? Of is hier nu nog geen kijk op?