Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Feit dat de SuperCharger aan de voorkant van de parkeerplaats staat heeft als voordeel dat de kans op ICEn een stuk minder is, want het is toch maar raar om tussen zulke poortjes te gaan parkeren :biggrin:

(Kan de topicnaam niet gewoon beter worden: 'SuperChargers in the Netherlands'?)

Of beter : Supercharger in BENELUX ? ... want Nijvel (NU), Aartselaar(2 maand) en Gent (Timing ?) komen er aan.
 
Gisteravond nog even gaan kijken in Zwolle, maar we moeten zo te zien nog even geduld hebben. Is inderdaad prima locatie zo achteraan het grote Van der Valk parkeerterrein.
2014-08-03 20.23.06.jpg
2014-08-03 20.23.10.jpg
 
Op weg naar Hannover, komen langs de supercharger in Kamen, krijg je dit :
7u4equ8e.jpg

y6ydyqy8.jpg

tapa3ube.jpg

3a2ype7u.jpg


Gelukkig waren er nog 2 plaatsen beschikbaar en kon ik laden samen met de andere Testa.
Wel een heel mooie supercharger.

Edit : Ohh en heb nog waarschijnlijk een leuke gezichtsfoto tussendoor gekregen. Weet alleen nog niet hoeveel die kost...
 
Last edited:
Op weg naar Hannover, komen langs de supercharger in Kamen, krijg je dit :





Gelukkig waren er nog 2 plaatsen beschikbaar en kon ik laden samen met de andere Testa.
Wel een heel mooie supercharger.

Edit : Ohh en heb nog waarschijnlijk een leuke gezichtsfoto tussendoor gekregen. Weet alleen nog niet hoeveel die kost...

donderdag ook in Kamen geladen; was helemaal alleen.
er staan ook twee palen langsheen de rijweg, (staan ook op je fotos) daar kan je dus laden en de ICE netjes EV-en.
 
Aan de (toch enigszins exotische) auto's te zien was er daar een "meeting" georganiseerd. Wie weet hebben ze wel expres op de Tesla plaatsen geparkeerd als een soort protest tegen de opkomst van EV's .... Je weet het niet. Mensen doen soms rare dingen. In ieder geval hadden ze op z'n minst lak aan "onze" oplaadplaatsen. Jammer ...
 
Op weg naar Hannover, komen langs de supercharger in Kamen, krijg je dit :
7u4equ8e.jpg

y6ydyqy8.jpg

tapa3ube.jpg

3a2ype7u.jpg


Gelukkig waren er nog 2 plaatsen beschikbaar en kon ik laden samen met de andere Testa.
Wel een heel mooie supercharger.

Edit : Ohh en heb nog waarschijnlijk een leuke gezichtsfoto tussendoor gekregen. Weet alleen nog niet hoeveel die kost...

Dit is natuurlijk wel mijn grote angst: Ik wil in September met vrouw en de kleine (dan net 1 jaar oud) naar het Lago Maggiore. De enige logische route is op dit moment Wilnsdorf, bad rappenau, Egerkingen.... Zuinig rijdend wel te halen, maar als er dan dus 1 al dan niet demonstratief zugeparkt is, dan heb ik geen alternatieven....