Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Er staat opeens een transformatorhuisje bij de SuC in Zwolle!

Er wordt aan gewerkt vandaag.
Helemaal goed! Dat moet best snel klaar zijn.

Ik heb net een opdracht gekregen om eind Sept en begin oktober een tijdje in Groningen te moeten werken. Dan komt die SuperCharger in Zwolle wel érg van pas. 250km van huis, even bijladen (en zelf wat eten) en door naar Groningen.
 
Helemaal goed! Dat moet best snel klaar zijn.

Ik heb net een opdracht gekregen om eind Sept en begin oktober een tijdje in Groningen te moeten werken. Dan komt die SuperCharger in Zwolle wel érg van pas. 250km van huis, even bijladen (en zelf wat eten) en door naar Groningen.

Ik kan me voorstellen dat je heel blij zult zijn. Het is ook wel een perfecte lokatie voor zulke ritten. Hopelijk kun je op de bestemming ook laden en dan kun je terug kiezen uit Zwolle en Oosterhout. Bij laatste ben je behoorlijk leeg en dan gaat laden snel.

En wat het eten betreft, je hebt nergens gezegd dat je bij vd Valk zelf gaat eten dus je hebt alle opties open :)
 
Oei, oei... iedere dag eten bij VDValk... Ik zou bammetjes meenemen. ;)
Nee, ga in Hotel blijven in Groningen ;)

Ik kan me voorstellen dat je heel blij zult zijn. Het is ook wel een perfecte lokatie voor zulke ritten. Hopelijk kun je op de bestemming ook laden en dan kun je terug kiezen uit Zwolle en Oosterhout. Bij laatste ben je behoorlijk leeg en dan gaat laden snel.

En wat het eten betreft, je hebt nergens gezegd dat je bij vd Valk zelf gaat eten dus je hebt alle opties open :)
Ik kan op de bestemming laden (datacenter), dus dat is geen probleem.

Overigens net mail van Tesla: 26 Augustus 11:00 gaat de SuC officieel open.
 
Nee, ga in Hotel blijven in Groningen ;)

Overigens net mail van Tesla: 26 Augustus 11:00 gaat de SuC officieel open.

Net ook gehad. Ik denk dat ik eens ga kijken, heb dan wel tijd en kan inpassen. Wie komt er nog meer? Leuke gelegenheid om dan eens wat forumleden te ontmoeten.

......
Maar dan zal hij wel al eerder gebruikt kunnen worden. Dat is volgens mij altijd zo.
 
Last edited:
Ik krijg nooit een uitnodiging 

Het is ook mijn eerste.

Schermafbeelding 2014-08-21 om 13.17.38.png
 
Ik ga vanuit omgeving Schiphol ook regelmatig naar (omgeving) Groningen en dacht dat Zwolle een goede quick charge zou kunnen zijn. Omdat op en neer wel behoorlijk krap is. Dus een kwartiertje (of zelfs nog minder) kan genoeg zijn om zorgeloos op en neer te rijden.
Probleem is dat via Amersfoort/Zwolle ipv van via Lelystad voor mij 50km om is, dus ik hoop nog steeds op een oplossing via die route of zelfs nog ergens rond Groningen.
 
Helemaal goed! Dat moet best snel klaar zijn.

Ik heb net een opdracht gekregen om eind Sept en begin oktober een tijdje in Groningen te moeten werken. Dan komt die SuperCharger in Zwolle wel érg van pas. 250km van huis, even bijladen (en zelf wat eten) en door naar Groningen.

@ Widodh Ik heb sinds januari een opdracht in Leek (en slaap in Aduard). Beide plaatsen liggen vlakbij Groningen. IK woon echter op Kaag (grens Zuid en Noord Holland). IK weet niet waar jij vandaan moet komen maar als ik gebruik wil maken van de SuC in Zwolle zal ik via de A28 moeten rijden (en niet via de A6) en zal daardoor een kleine 40 kilometer moeten omrijden.

Ik denk dat ik er echter wel eens gebruik van ga maken. Al was het alleen maar om eens lekker te kunnen babbelen met andere Tesla rijders. Hotel is overigens prima.

Ik zie overigens dat pvandamcom een post eerder eenzelfde soort post heeft gedaan.
 
Ik ga vanuit omgeving Schiphol ook regelmatig naar (omgeving) Groningen en dacht dat Zwolle een goede quick charge zou kunnen zijn. Omdat op en neer wel behoorlijk krap is. Dus een kwartiertje (of zelfs nog minder) kan genoeg zijn om zorgeloos op en neer te rijden.
Probleem is dat via Amersfoort/Zwolle ipv van via Lelystad voor mij 50km om is, dus ik hoop nog steeds op een oplossing via die route of zelfs nog ergens rond Groningen.
+ 1
 
Is het niet leuker om juist maandag al te gaan? Het zal toch niet zo zijn dat deze als eerste niet voor de officiële opening al open is?
(ergo: ik kan dinsdag niet.....)

Ik wilde er zo even langs rijden. Heb afspraak in Hengelo (vanuit Uithoorn) wat ik precies kan halen als ik rustig rijd, maar via Zwolle kan ik "normaal" rijden en even lunchen bij vd Valk ipv tankstation/Fastned broodje.
Neem aan dat ie al operatoneel is aangezien hij al vermeld staat op de SC overzicht bij Tesla op de site??
Kan iemand dit bevestigen?