Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik was er idd maandag avond ook nog even maar een beetje donker.
ImageUploadedByTapatalk1410977864.679466.jpg
. Heb het wellicht in het verkeerde topic gepost.
 
Net nog even wezen kijken... 8 plaatsen. Ik denk wel nose fist.
Plaats voor traditie en trafo beton slabs

Nu geen plaats voor tradities ! Maar toekomst muziek.
Moet vrijdagavond van Krommenie via Deventer naar Schin op Geul (dat lukt met de nieuwe versie 6.0 nog steeds niet).
Plak de Traditionele TomTom wel over de Nav.
Zou Urmond dan al operationeel zijn?

Hoe bedoel je lukt nog steeds niet met 6.0 ?
Je bedoelt waypoints zetten ?
Ikzelf rij dan eerst naar deventer en als ik daar ben, selecteer ik een nieuw doel.

Ga ervan uit dat Urmond nog niet operationeel zal zijn. Met een beetje geluk heb je de hardware daar staan, maar lijkt me sterk dat er al spanning op staat.
 
Ik stond er vanochtend om 7.15 te laden. Was vergeten gisteravond om mijn pasje thuis tegen de lader te houden. Het schoot niet op in Oosterhout. Maximaal 60 kW terwijl ik er helemaal alleen stond, ook na verhuizing van 2b naar 1a. Ik hoop dat die 8 techneuten het vermogen weer wat opgeschroefd hebben, voor de volgende keer dat ik zo verstrooid ben....


Een week geleden op de terugweg vanuit Zuid-Frankrijk (op 14-9-2014) was Oosterhout ook erg traag. Gelukkig was het een geplande eetstop....

- - - Updated - - -

Nee, autohandlaren kunnen dat zeker niet zien.

- - - Updated - - -

De vijfde komt aan de A2. Volgens Tesla op een 'strategische' locatie.
 
... De vijfde komt aan de A2. Volgens Tesla op een 'strategische' locatie.
Ja, dat kan dus overal zijn. (Nummer vier in Urmond ligt ook al aan de A2.)

Maar vdValk Breukelen zou je strategisch kunnen noemen, mooi centraal en goed toegankelijk. Prima als het er niet altijd al zo druk was.

Qua drukte zou vdValk Vianen goed zijn, maar wellicht wat te zuidelijk.