Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • Want to remove ads? Register an account and login to see fewer ads, and become a Supporting Member to remove almost all ads.
  • Tesla's Supercharger Team was recently laid off. We discuss what this means for the company on today's TMC Podcast streaming live at 1PM PDT. You can watch on X or on YouTube where you can participate in the live chat.

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Last edited:
Ben een trip aan het plannen voor eind van deze middag / begin van de avond, vanuit Voorburg naar Groningen, met kids. Hoef niet lang te laden en wat uitgebreider eten doen we verderop in het weekend. Wie kan mij even wijzer maken: kun je bij SuC Zwolle (op loopafstand) alleen bij Van der Valk eten, of is er ook een snelle hap in de buurt?
 
Moet zeggen dat het eten bij vd Valk Zwolle mij erg meeviel, toen ik daar een keer was eten tijdens een SuC-sessie. Heb wel eens andere vd Valk's gehad, maar daar was de kwaliteit beduidend minder. Misschien gewoon geluk had in Zwolle, of pech op de andere plekken :)

Ze hebben er ook wild op het menu, voor mij altijd al een prima reden om te gaan dineren.
 
Moet zeggen dat het eten bij vd Valk Zwolle mij erg meeviel, toen ik daar een keer was eten tijdens een SuC-sessie. Heb wel eens andere vd Valk's gehad, maar daar was de kwaliteit beduidend minder. Misschien gewoon geluk had in Zwolle, of pech op de andere plekken :)

Ze hebben er ook wild op het menu, voor mij altijd al een prima reden om te gaan dineren.
Heb daar ook prima gegeten maar t duurt wel wat langer dan een snelle hap. Had overigens ook wild genomen:smile:.
 
Ben een trip aan het plannen voor eind van deze middag / begin van de avond, vanuit Voorburg naar Groningen, met kids. Hoef niet lang te laden en wat uitgebreider eten doen we verderop in het weekend. Wie kan mij even wijzer maken: kun je bij SuC Zwolle (op loopafstand) alleen bij Van der Valk eten, of is er ook een snelle hap in de buurt?
Je kunt bij vd Valk ook prima terecht als je wat minder tijd hebt. Gewoon iets van de lunchkaart en dat kan ook in de bar of lounge..
 
ja, dat is echt grap.. (crap)..

wist niet meer dat dat ook nog bestond.. Als alles dicht is ga ik zelfs de auto liever niet meer uit. Het is soms dan net zo'n gevoel alsof er overal ratten rondkruipen -;) buiten dan dus..

Ach, als je niet iets heel speciaals zoekt en gewoon even rustig wil zitten en dineren tijdens het Superchargen voldoet het prima. Een stuk beter dan fastfood, maar het is niet te vergelijken met een goed restaurant inderdaad :)

Dan vind ik de AC van Zevenaar een stuk minder goed.
 
Last edited:
SuC Amsterdam un-officially open !

Kwam er rond 18:00 uur langs.. en bleek te werken.. Was geen feestje zoals onze Belgische vrienden dat gewend zijn te doen -;) maar SuC Amsterdam werkt !
Ze waren nog "aan het testen" vertelde een van de Tesla-jongens mij ... had de indruk dat dat dat stond voor nog niet vrijgegeven.. feestje pas komende week etc. Is een mooie lokatie om eind van dag even bij te tanken - kom er dagelijks langs. Ben benieuwd hoe druk het gaat worden. Er is ook een ingang achterom overigens.

IMG_7717.jpg

IMG_7720.jpg


IMG_7722.jpg


IMG_7723.jpg


IMG_7726.jpg


IMG_7728.jpg


IMG_7732.jpg
 
Last edited:
Kwam er rond 18:00 uur langs.. en bleek te werken.. Was geen feestje zoals onze Belgische vrienden dat gewend zijn te doen -;) maar SuC Amsterdam werkt !
Ze waren nog "aan het testen" vertelde een van de Tesla-jongens mij ... had de indruk dat dat dat stond voor nog niet vrijgegeven.. feestje pas komende week etc. Is een mooie lokatie om eind van dag even bij te tanken - kom er dagelijks langs. Ben benieuwd hoe druk het gaat worden. Er is ook een ingang achterom overigens.

Mooi, ik heb morgen retour Tilburg - Limmen (bij Alkmaar) en zal eens kijken. Voor de zekerheid op de predictor naar Amsterdam voor het geval het niet werkt, zoals hek dicht of zo, kan ik toch door en terug naar Tilburg of Oosterhout op dezelfde lading. Ziet er trouwens al heel wat netter uit dan toen ik er gisteren was.

Tussen de twee deuren links van de stalls is nog ruimte genoeg voor de tweede serie t.z.t.

Ik verheug me al op het feestje donderdag. Was één van de gelukkigen die mogen komen.
 
Last edited: