Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
goed, dan krijg je straks twee spina's -;)
Gaan jullie ook weer die (Marche, Italië) kant op ?

BTW - auto vanochtend voor onderhoud naar Amsterdam gebracht .. SuC's worden nog getest werd mij verteld.
Kreeg jammergenoeg een gloednieuwe V70 T4 mee... hemel, dat ik daar de afgelopen 20 jaar zo blij mee was... ik drukte het gaspedaal in.. er gebeurde eerst helemaal niets, toen veel herrie en toen pas kwam de auto - stotend - in beweging.. (ok, is natuurlijk ook wel andere prijsklasse).
 
goed, dan krijg je straks twee spina's -;)
Gaan jullie ook weer die (Marche, Italië) kant op ?

BTW - auto vanochtend voor onderhoud naar Amsterdam gebracht .. SuC's worden nog getest werd mij verteld.
Kreeg jammergenoeg een gloednieuwe V70 T4 mee... hemel, dat ik daar de afgelopen 20 jaar zo blij mee was... ik drukte het gaspedaal in.. er gebeurde eerst helemaal niets, toen veel herrie en toen pas kwam de auto - stotend - in beweging.. (ok, is natuurlijk ook wel andere prijsklasse).

en een Volvo
 
goed, dan krijg je straks twee spina's -;)
Gaan jullie ook weer die (Marche, Italië) kant op ?

Ik heb er zelf zojuist i.e.g. weer twee redenen bijgekregen :tongue: Het zou zomaar kunnen, hebben het vorige jaar goed naar ons zin gehad, ook in combinatie met Lago Maggiore. Volgende zomer moet een tweede (en eventueel derde) locatie elders in Italië nog weer een stuk gemakkelijker gaan, dus ik wil graag toch nog weer een keer.
 
zeker wordt het makkelijker met meer SuC's... maar ben ook wel erg enthousiast geworden door de Hera infrastructuur in Italie. Bijna allemaal 22kW, in de centra, één simpele en goedwerkende app, heel betrouwbaar en voorspelbaar. Heb daar ervaren dat 22kW laden bij destination charging heel goed werkt, zeker op vakantie al je toch alle tijd hebt... alleen een beetje plannen want er staan er nog niet zoveel. ben dan ook heel blij met de duo-lader.

Om nog even bij het topic te blijven..(tv de moderator) .. naast de 8 stalls heeft Sec Amsterdam ook drie Type 2 laadpalen staan - snelheid mij onbekend.
 
Sorry for posting in English. As a Norwegian I can barely read Dutch. I am helping maintain supercharge.info - BlueShift/Keith has delegated Europe to me. I changed status to Open yesterday as I saw the first posts showing people charging. I now see that the power must have been turned on temporarily and then turned off again. I hope nobody came to Amsterdam and was stuck with no power :redface:

Please send me a msg here on the forum as soon as the following info is clear:
1. It is actually open
2. The opening hours (it seems to not be 24/7?)

Andrewas

Hi Andrewas,
The Amsterdam cone is not on the right spot on supercharge.info. It should be here:

image.jpg