Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla 100D nu online ! Wagen ( 90D) 8 dagen geleden bevestig

This site may earn commission on affiliate links.
Na je bestelling heb je nog twee weken de tijd om je order (kosteloos) aan te passen of te annuleren.
Na die twee weken gaat de order verder het proces in en kom je er niet zomaar meer vanaf.

Zit je nog binnen die twee weken?
Of is het eigenlijk twee weken + 8 dagen?
Tenzij je de order zelf doordrukt, in 2014 toen ik bestelde kon je die 2 weken skippen maar verloor je wel het bedenk recht ofzo.
 
Last edited:
Schijnt wel dat de 100kwh accu dichter bij de 100 kwh daadwerkelijk bruikbaar zit als de 90, dus bereik zou wel eens positiever uit kunnen vallen, er staat een filmpje vab bjorn nijland op youtube waar hij een p100d naar 100% laadt.
 
Ik zit nog in binnen de twee weken bedenktijd - maar ik kan de configuratie niet aanpassen? Ik zie deze niet op de site. Geeft deze 100D 10% meer bereik t.o.v. de 90D?
Ik zat/zit ook nog in de bedenktijd. En inderdaad: de online configurator geeft deze mogelijkheid niet.
Even contact gehad met mijn verkoper en die zegt dat het wel kan, maar alleen handmatig.
Heb inmiddels bevestiging van de aanpassing.
Volgens mij heb ik nu de heilige graal: lifetime supercharging, 100D, AP2. Kijk uit naar de levering!