Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla app 4.x

This site may earn commission on affiliate links.
View attachment 761685View attachment 761686Volgens de nieuwe app zou ik 879kWh hebben geladen in de afgelopen 31 dagen. Teslamate zegt echter dat ik maar 730kWh heb geladen. Volgens de starter van dit topic wordt dat verklaard doordat de app het verbruik afleidt uit de gereden kms in de afgelopen 31 dagen ipv het werkelijke gebruik
App zegt bij mij 574kWh geladen, TeslaMate zegt 584Wh.

1643464132913.png
5F52A5FC-F183-4F96-9F13-2B18BB75F371_1_201_a.jpeg
 
Zijn er hier leaserijders die wel de oplaadstatistieken zien?
Voor alle leaserijders, zie de FAQ op de Tesla site. Vraag vier:
4. Currently, Charge Stats is only available to the primary vehicle owner.
 
Ik ben leaserijder en ik zie de oplaadstatistieken.
Maar jij hebt wss het primary account. De meeste onder ons zijn “leaserijders” maar niet alle “leaserijders” zijn gelijk. In Belgie krijg je (blijkbaar) het secondary account toegewezen in het geval van een salariswagen. (Leaseplan)

Snelle test: Als je bijvoorbeeld bij upgrades (in de app) FSD, Accelerationboost of AEP kan aankopen heb je het master account.
 
Maar jij hebt wss het primary account. De meeste onder ons zijn “leaserijders” maar niet alle “leaserijders” zijn gelijk. In Belgie krijg je (blijkbaar) het secondary account toegewezen in het geval van een salariswagen. (Leaseplan)

Snelle test: Als je bijvoorbeeld bij upgrades (in de app) FSD, Accelerationboost of AEP kan aankopen heb je het master account.
Dan heb ik blijkbaar het master account. Ik weet niet of dat gebruikelijk is, of een omissie van de leasemaatschappij.
14DE5A36-D87B-4FFB-B12C-A03EB2DEE590.png
 
Last edited:
Bij welke leasemaatschappij zit je? Ik zit bij Arval en heb er geen toegang toe…..
Alphabet. Maar ik ga niet klikken op "Toevoegen"...:)

Welk voordeel heeft het hebben van het Master account? Er speelt door mijn hoofd wel eens de gedachte om de MS over te nemen aan het eind van de leaseperiode. Als ik de huidige voordelen van premium connectivity en gratis super charging kan behouden, zou het zeker meewegen in die beslissing...