Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gebeurtenissen

This site may earn commission on affiliate links.
Deze morgen schoot ik wakker met de gedachte dat ik al in geen dagen mijn tesla jacket gezien had aan de kapstok.
onmiddellijk gaan zoeken, maar geen tesla jas te vinden. Mijn vrouw wakker gemaakt! (Die daar niet echt blij mee was), maar niemand had mijn jas gezien. De gedachte dat ik ze 17 dagen geleden in de taxi van de luchthaven naar onze vakantiebestemming had laten liggen, spookte door mijn hoofd. Ishan naar de taxi bestuurder laten bellen... Deze man zei dat hij ze gevonden had in de taxi, maar dat hij na onze rit op rondreis was vertrokken voor 6 dagen. Hij had aan zijn vrouw gevraagd om de jas te komen afgeven, maar deze was dat vergeten. Ishan is dan onmiddellijk om de tesla jas gereden bij de bestuurder thuis, die zijn echtgenote onder haar voeten aan het geven was.
Dus, niet alle dromen zijn bedrog.
Moest ik ze niet terug gevonden hebben, had ik vanavond de terugreis met een slecht humeur aangevat.
En morgen zie ik mijn American Beauty terug!
mijn dag kan niet meer stuk vandaag.:smile:
we hebben de vlucht van Abu Dhabi naar Brussel gemist. Volgende vlucht binnen 16 uur.
ze hebben ons naar een hotel in Abu Dhabi gebracht in vol pension.
dus het word een dagje later thuis en een dagje later met de tesla rijden:wink:
20150318_110420.jpg

we hebben onze bagage hier niet. Dus geen zwembroek. Naakt zwemmen word hier waarschijnlijk niet echt gewaardeerd.
20150318_110401.jpg
 
Last edited:
Mag bij mij zodra ze een P85D te leen hebben:biggrin:. Moeten wel eerst wat ledjes stuk gaan...

Ik heb dit keer een BMW 1-serie meegekregen. Maar wat je zegt is wel een goeie. Ze hadden 2 P85D's staan, alleen nog niet beschikbaar voor de uitleen. Nou moet waarschijnlijk de drive-unit ook nog vervangen worden, dan neem ik de proefrit met de P85D wel mee in de onderhandelingen voor de planning daarvan.
 
Dus geen zwembroek. Naakt zwemmen word hier waarschijnlijk niet echt gewaardeerd.
View attachment 75170
Ik zal dat soort dingen in de UAE niet uittesten inderdaad. Of je moet over 4 maanden een leuk verhaal willen hebben op voorpagina van Belgisch dagblad. "Belg zit al 4 maanden vast in UAE voor naakt zwemmen, hij heeft nog geen voorgeleidde gehad, contact met hem is bijna onmogelijk. De familie is naarstig op zoek waar hij zit, het Belgische consulaat/ambassade is druk in onderhandeling maar wil verder geen commentaar geven."
Zoiets??
 
@Xfrank : als die rode MS op de Suc parking in Aarstelaar de jouwe is dan ziet hij er proper uit. Iedere keer als ik voorbij kom lijkt hij wel aan de charger te hangen ...
Deze morgen had ik gebeld om te melden dat ik een dag later ging zijn. Ze hadden hem net opgeladen omdat ze er van uit gingen dat ik vandaag zou komen.
Hij was proper als ik hem ging brengen, afgezien van eens afstoffen zullen ze er niet veel aan moeten doen hebben.
 
eindelijk thuis na 39 uur onderweg te zijn.
door een vrachtwagen met tomaten, die was gekanteld, geraakte ons dochter niet op tijd in Zaventem.
Dan maar met de trein naar Berchem, vandaar met de taxi naar SeC Aartselaar en met de Tesla naar huis.
Binnen 15 minuten moet mijn echtgenote beginnen werken. Ik neem nog een dagje vrij.

nog een minpuntje: net de post nagekeken en er zat een bekeuring tussen om te snel te rijden toen ik de tesla naar Aartselaar bracht voor de vakantie
 
Last edited:
Maar moet wel zeggen dat het erg slecht gesteld is met de kennis van de Duitse medewerkers welke in Hanover staan zeg. Heb even 10 minuten uitleg staan geven aan diverse mensen en iedereen was aan het zoeken naar de motor, dat was wel leuk. Was overigens geen P85D maar een P85. Had ook niet de 2nd ven seats. Maar ik laat die gast van Tesla mijn App zien en ik zei nog dat ik een P85+ heb en ik stond te laden buiten. 90% vol, gaf 345 aan. Zegt die gast dat het dus een 60kW is. Ik zeg nee, is 85. Maar op typical, veel realistischer. Wist hij niet echt iets van, en stond 2 minuten later vrolijk te vertellen dat hij makkelijk 400km haalt.... En dat tegen Duitsers met een Autobahn. Zo ga je echt teleurgestelde mensen krijgen.