Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Als ze er nou een artikel naast zetten dat om dezelfde reden 96% van de kleding die we hier met z’n allen dragen en telefoons die we kopen niet schoon is en de foto van een Tesla vervangen door een foto van slle batterijen waar dit voor geldt.
Over demonisering gesproken..
Lijkt me goed als Kassa dit vanavond even aanstipt!
Edit: Dat dit flutblad überhaupt iets plaatst uit de mond van een “linkse hobby-club”. Moet wel heel erg in hun straatje passen., af en toe denk ik dat Rusland de burelen van de redactie aanstuurt want hoeveel verdeeldheid wil je als krant nu zaaien?
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Jooop
En dan gaat Amnestys commentaar ook vooral niet over Tesla :​
“Furthermore, the production of the batteries is currently concentrated in Asian countries including China, South Korea and Japan, where "electricity generation remains dependent on coal and other polluting sources of power," Amnesty noted.

The NGO does however laud the some companies including Apple, BMW, Daimler and Renault for publishing data about their supply chains. It is urging others to do the same and called on the electric vehicle industry to come up with an ethical and clean battery within five years.”

En aldus amnesty zelf al in 2017:
“This does not have to be a choice between two evils. We need to phase out fossil fuels, and electric cars are an integral part of a greener future. But as electric car manufacturers move to the forefront of the market, they need to drastically improve their practices and take steps to ensure that their role in the energy revolution is truly clean and fair. A green future built on the backs of exploited children in the DRC is no kind of progress.”
 
  • Informative
Reactions: Superendo
IMG_20190323_0828141.jpg
Gelukkig niet allemaal...

VK vandaag.

EDIT: Zie ook De eeuwige verdediging tegen fossiel....(argumenten gezocht) (Auke Hoekstra uitleg)
 
VW is aan het lobbyen voor EU aanschafsubsidie

Autobauer in puncto Batterie-elektrische Mobilität einig - electrive.net

Ze willen 5000euro subsidie voor auto's die minimaal 200km actieradius hebben en maximaal 4.65m lang zijn..... Wel erg toevallig dat de Model-3 net te lang is met 4.69 meter. Het VW I.D. platform valt wonderbaarlijk prima binnen de grenzen.
Alle Seat, Skoda en Audi equivalenten kunnen daar dus mooi van meeprofiteren.

En aangezien op de model-3's al extra 10% tax zit is dit niet zo netjes
Dit klinkt alsof alle steden in Duitsland binnenkort vol met elektrische Biro's zullen gaan zitten.